“Πορεία θριάμβου” για την επονομαζόμενη “ελληνική μυθοπλασία”, την οποία καταγράφουν οι μετρήσεις και πανηγυρίζουν οι επί των τηλεοπτικών ειδήμονες. Έχουν απόλυτο δίκιο, μοιραζόμαστε την άδολη χαρά και απλώς θέλουμε να προσθέσουμε ένα λιθαράκι ώστε να βελτιωθεί το προϊόν. Ας υποθέσουμε ότι οι ανθρώπινες αντιδράσεις έχουν μία γκάμα από το 1 έως το 20. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να τις παρακολουθούσαμε τόσο στα σενάρια, όσο και στην υποκριτική. Αυτό που συνήθως βλέπουμε είναι ή ψιθύρισμα ή εκρήξεις, από το μουρμούρισμα που μόλις ακούγεται πηγαίνουμε κατευθείαν στις αγριοφωνάρες, από το 0 στο 20. Ίσως αν υπήρχαν και τα ενδιάμεσα στάδια, το αποτέλεσμα θα ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Παρακολουθώντας τους καλεσμένους των ψυχαγωγικών εκπομπών επι τρίμηνο, αντιληφθήκαμε ότι τα πιο ενδιαφέροντα πρόσωπα της επικαιρότητας είναι ο Μαυρίκιος Μαυρικίου και η Μέγκι Ντρίο. Αν δεν δούμε μία μέρα τον Μαυρικίου το κενό θα καλυφθεί με την Ντρίο, αν δεν παίξει η Ντρίο, τότε θα βγει οπωσδήποτε ο Μαυρικίου.

Το δημοσιογραφικό δυναμικό της ΕΡΤ είναι πολυπληθές και, από ότι υποστηρίζουν οι ιθύνοντες, επαρκέστατο. Ως εκτούτου το να εκφωνούνται ακριβώς τα ίδια κείμενα στις ειδήσεις των 12, των 3 και των 7 δεν δείχνει σεβασμό και είναι κρίμα που έχει γίνει πλέον καθημερινή ρουτίνα.

Πέρα από τα ριάλιτι, προβλήματα φαίνεται να αντιμετωπίζουν και τα talent shows που αναζητούν τραγουδιστές. Λογικό, γιατί όσους καλλίφωνους και να παράγει η Κύπρος, είναι δύσκολο να καλύψουν τις σχετικές ανάγκες,  οπότε το προϊόν επαναλαμβάνεται,φθείρεται, πολλές φορές δεν γνωρίζεις αν παρακολουθείς νέα επεισόδια ή αφιέρωμα σε παλιές εκπομπές. Παρόλα αυτά, το Mega ετοιμάζεται να ριχτεί την περιπέτεια του X-factor, βρίσκεται μάλιστα σε αναζήτηση παρουσιάστριας, χωρίς να περιλαμβάνεται στον σχετικό κατάλογο η Μαρία Μπεκατώρου, το όνομα της οποίας γεννήθηκε από την φαντασία των τηλεοπτικών παραγωγών ανυπόστατων ειδήσεων.

Στην ανοησία -είναι η πιο ήπια έκφραση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί- της ημέρας πρωταγωνίστησε η στιχουργός Εύη Δρούτσα. Θέλοντας να υποστηρίξει ότι ο Λιγνάδης είναι λιγότερο ένοχος (!) από το Φιλιππίδη, εκτίμησε ότι “όταν πας με ένα παιδί και το πληρώνεις και δέχεται να πάρει τα λεφτά, το παιδί γιατί μετά από χρόνια λέει αυτός με βίασε; Γιατί πήγε και πληρώθηκε;” Παρατήρηση πρώτη: Η Δρούτσα τοποθετείται δημοσίως για μία υπόθεση που δεν γνωρίζει. Η δικογραφία δεν αναφέρει πληρωμές, αλλά βιασμούς. Παρατήρηση δεύτερη και πιο ουσιώδης. Ο επί πληρωμή βιασμός, είτε αφορά σε καραμέλες, είτε σε ευρώ είναι βιασμός.


Ενός κακού μύρια έπονται. Στην επόμενη πρόταση η Εύη Δρούτσα τα έβαλε με τις μητέρες που λένε “αχ, το κοριτσάκι μου, πήγε αυτός και το πήδ…Αυτή γιατί κάθησε; Πως σε βίασε; Μετά το MeToo βγήκε το σε βίασαν, πρώτα το έκανες μούγκα”.Η φωνή της είχε αντίλαλο, όπως όλες οι ομιλίες που γίνονται στις σπηλιές.

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!