Αν αγαπάς κι εσύ τις ριζογκοφρέτες, θα γνωρίζεις ήδη ότι αποτελούν ένα εξαιρετικό υποκατάστατο του ψωμιού καθώς και του αλμυρού ή του γλυκού σνακ. Υπάρχουν μάλιστα άφθονες επιλογές ριζογκοφρετών στα σούπερ μάρκετ αλλά και στα καταστήματα με βιολογικά προϊόντα. Μπορείς να βρεις τις απλές, τις αλατισμένες αλλά και τις αρωματισμένες με μήλο, κανέλα ή ντομάτα.

Αν όμως θέλεις να τις πας σε άλλο επίπεδο, μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ως βάση για να σκαρώσεις μικρά γευματάκια πρωινού, ακόμα και βραδινού, να τις απολαύσεις ως απογευματινή λιχουδιά ή ως λύση για το δεκατιανό όταν βρίσκεσαι στο γραφείο και θέλεις να φας κάτι ελαφρύ και με λίγες θερμίδες. Το μυστικό βρίσκεται στα toppings.

Μπορείς δηλαδή να αντικαταστήσεις το ψωμί με αυτές και να αποχαιρετήσεις τους υδατάνθρακες, μαζί με τις θερμίδες τους, σε περίπτωση που κάνεις διατροφή. Είναι από μόνες τους μια ουδέτερη και τραγανή βάση για να δημιουργήσεις γευστικούς συνδυασμούς που θα σε χορτάσουν και θα σου προσφέρουν νοστιμιά, θρέψη και απόλαυση. Επιπλέον είναι τραγανές!

Το μόνο που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου είναι να βάζεις το topping την τελευταία στιγμή για να μην μαλακώσουν οι ριζογκοφρέτες σου.

5 υγιεινές επιλογές για να σκαρώσεις το τέλειο σνακ με ριζογκοφρέτες

Γλυκιές επιλογές:

Φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα

Στο θρυλικό σάντουιτς με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα το ψωμί μπορεί άνετα να αντικατασταθεί με ριζογκοφρέτες. Το φυστικοβούτυρο θα μας δώσει πρωτεΐνες και η μαρμελάδα ακόμα πιο πλούσια γεύση. Είναι σπουδαίο σνακ για παιδιά και μεγάλους και μάλιστα δεν θα χρειαστεί να αφαιρέσουμε και την κόρα.

Στραγγιστό γιαούρτι και γκρανόλα

Ένα ιδιαίτερα υγιεινό σνακ που μπορεί να φαγωθεί από το πρωί ως το βράδυ. Οι πρωτεΐνες του γιαουρτιού και των σπόρων τσία θα μας κρατήσουν χορτάτους για αρκετές ώρες, ενώ η επίσης τραγανή γκρανόλα θα δώσει επιπλέον γεύση και θρεπτικά συστατικά στο σνακ μας.

Άλλες ιδέες για γλυκά toppings

Φυστικοβούτυρο + φρούτο + σταγόνες κουβερτούρας

Φυστικοβούτυρο + φετούλες μπανάνας + μέλι

Τυρί κρέμα + μέλι + φέτες μήλου

Αλμυρές ιδέες για toppings

Αβοκάντο και chili flakes

Ναι, οι ριζογκοφρέτες μπορούν να υποκαταστήσουν το ψωμί και στο διάσημο τοστ αβοκάντο. Δεν χρειάζεται καμία ιδιαίτερη φιλοσοφία, απλά αλατίζουμε τις φέτες του αβοκάντο μας και τις τοποθετούμε πάνω στην ριζογκοφρέτα μας. Αν θέλουμε λίγη περισσότερη ένταση, πασπαλίζουμε με chili flakes και απολαμβάνουμε ένα θρεπτικότατο σνακ που μπορεί να παίξει και τον ρόλο του βραδινού γεύματος.

Με χούμους και αγγούρι

Πανεύκολο και θρεπτικότατο, νόστιμο και δροσερό, αυτό το σνακ σκαρώνεται στην στιγμή και τρώγεται με χαρά, όλες τις ώρες της ημέρας. Το χούμους μας δίνει λίγες πρωτεΐνες και το αγγούρι την δροσιά του. Προσθέτουμε αν θέλουμε αλάτι ή πιπέρι και απολαμβάνουμε.

Με τόνο, σπανάκι και λεμόνι

Μια από τις πιο υγιεινές ιδές για να απολαύσουμε ένα σνακ με ριζογκοφρέτες είναι αυτό εδώ: ενώνουμε μερικά φύλλα baby σπανακιού με μια κοφτή κουταλιά στραγγιστό γιαούρτι, τόνο από κονσέρβα, ξύσμα λεμονιού και αλατοπίπερο. Θα μετατρέψουμε τις ριζογκοφρέτες μας σε ένα πολύ γευστικό σανκ που θα μπορούσε να πάρει ακόμα και την θέση του μεσημεριανού γεύματος στην δουλειά.

Άλλες ιδέες για αλμυρά toppings

Γαλοπούλα + μουστάρδα + πρασινάδα

Τυρί κρέμα + καπνιστό σολομό

Κατσικίσιο τυρί + φέτες ντομάτας

Βραστό αβγό + πεστο βασιλικού