Βρε, καλώς τα τα παιδιά! Δεν θα μπούμε καν στην διαδικασία να ρωτήσουμε αν όλοι θυμόμαστε τους φετινούς νικητές της Eurovision, καθώς ο Damiano David και η υπόλοιπη εξαιρετική παρέα του συνεχίζουν να αποτελούν μία από τις ελάχιστες περιπτώσεις που ο συγκεκριμένος διαγωνισμός τραγουδιού έχει βοηθήσει στην διεθνή καριέρα ενός καλλιτέχνη ή συγκροτήματος και έτσι βλέπουμε τα προσωπάκια τους (και διάφορα άλλα μέλη της ανατομίας τους) συχνά, με νέα τραγούδια, φωτογραφίσεις, βίντεο κλιπ και αναρτήσεις στο ίνσταγκραμ. Πριν λίγο καιρό μάλιστα συζητούσαμε για τις ζαρτιέρες του Damiano με μεγάλη προσοχή και λεπτομέρεια.
Ο οίκος Gucci φαίνεται και αυτός άκρως γοητευμένος από τους συμπατριώτες του Måneskin, και έτσι τους κάλεσε να συμμετέχουν στην νέα (και άκρως σεξουαλική) καμπάνια του Aria, εμπνευσμένη από τον Έρωτα, τον θεό της αγάπης και έχοντας ως βασική αισθητική το BDSM (εδώ θα βρεις 10 ερωτήσεις που θες να ρωτήσεις αλλά ντρέπεσαι για το συγκεκριμένο θέμα) σε συνδυασμό με το έργο των Sigmund Freud, Judith Butler και άλλων βιβλίων που επικεντρώνονται στην σεξουαλική θεωρία και τον ανθρώπινο πόθο. Νιώθετε και εσείς ήδη μία έξαψη ή μόνο εμείς;
Τo cast της καμπάνιας επιλέχτηκε από τον creative director του μεγάλου οίκου, Alessandro Michele, και έχει κάθε μέλος των Måneskin σε περίοπτη θέση, να φοράνε μερικά από τα πιο σημαντικά κομμάτια της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021. Η καμπάνια θυμίζει άλλωστε αρκετά σε ύφος το βίντεο κλιπ του συγκροτήματος για το τραγούδι ‘I Wanna Be Your Slave’, για το οποίο η μπάντα επίσης είναι ντυμένη από την κορυφή ως τα νύχια με Gucci.
Προφανώς τα παιδιά ταιριάζουν γάντι με την rock and roll αισθητική της καμπάνιας Aria, φορώντας genderless σύνολα τα οποία είχαν ήδη αποκαλυφθεί στο κοινό νωρίτερα μέσα στον χρόνο ως φόρο τιμής στην θητεία του Tom Ford στον οίκο. Πιο συγκεκριμένα, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην τσάντα Jackie 1961, η οποία αποτελεί και κομβικό σημείο της συνεργασίας του Gucci με τον οίκο Balenciaga και παρουσιάστηκε μαζί με την κύρια κολεξιόν.
Σε συνδυασμό με τις αισθησιακές εικόνες έρχεται και το Aria βίντεο, το οποίο αναπτύσσει περαιτέρω τον σχολιασμό και την προσέγγιση του brand για τις σεξουαλικές ορέξεις και την θέση του φετιχισμού στην υψηλή μόδα, κάτι που έχουμε αναλύσει και εμείς εδώ. Ας το απολαύσουμε.
