Με τον ερχομό του ευφυή Alessandro Michelle το 2016, ο οίκος Gucci απέκτησε πάλι τις παλιές του δόξες, επί 10, γεγονός που τον καθιστά το διαμάντι του ομίλου Kering, τόσο μιντιακά όσο και εμπορικά. Η μαξιμαλιστική, προβοκατόρικη, στα όρια του avant garde σχεδιαστική γραμμή του δημιουργού, που μας δίνει αισθητική τροφή για σκέψη εδώ και 8 χρόνια, έχει τοποθετήσει τον οίκο στην δική του περίοδο αναγέννησης, τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά. Εδώ και κάποιες σεζόν ωστόσο, τη ρεβάνς παίρνει το άλλο παιδί θαύμα του ομίλου Kering, ο Demna του Balenciaga, φέρνοντας στο προσκήνιο ακόμα πιο προβοκατόρικες ιδέες, κάνοντας τον Michelle λιγάκι παρωχημένο, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις εσωτερικές συζητήσεις στα σαλόνια της μόδας.
Αυτό, δυστυχώς για όλους του Michelle lovers εκεί έξω, στηρίζεται και από δεδομένα, καθώς σύμφωνα με μια έρευνα της εταιρείας Bernstein, οι μόνιμοι πελάτες του οίκου που πριν μερικά χρόνια λάτρευαν με μανία το κάθε δημιούργημα του σχεδιαστή, πλέον “έχουν κουραστεί από τα ίδια και τα ίδια”.
Σε αυτά τα πλαίσια, ο οίκος Gucci καλείται να αναζωογωνήσει το αγοραστικό του κοινό με οποιονδήποτε τρόπο, και όπως φαίνεται, αυτός μόλις βρέθηκε. Η λύση; Μια νέα συνεργασία με τον απόλυτο σταρ του τώρα, τον Harry Styles. Όσο για τα ποιος, πού, πότε και γιατί, η νέα κολεξιόν από αυτή τη συνέργεια κυκλοφόρησε μόλις, εν όψει της Αντρικής Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνο, όπου ο οίκος θα παρουσιάσει σύντομα την Menswear καλοκαιρινή συλλογή του. Το όνομα της συλλογής; Gucci HA HA HA, σηματοδοτώντας τα αρχικά των μικρών ονομάτων των συνδημιουργών, Harry και Alessandro, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι δυο τους στα προσωπικά τους μηνύματα, βλέπε το χαμογελαστό emoji. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του οίκου, η εν λόγω κολεξιόν “γεννήθηκε από μια δημιουργική σχέση που εκπορεύεται από την χαρά και ολοκληρώνεται με χειροπιαστά προϊόντα”.
Σχολιάζοντας αυτή την συνέργεια ο Michelle είπε στην Vogue, “Ο Harry έχει μια καταπληκτική αίσθηση της μόδας. Η ιδέα του να δουλέψουμε μαζί μου ήρθε μια μέρα όταν μιλούσαμε στο τηλέφωνο. Του πρότεινα να δημιουργήσουμε μια ‘ονειρική γκαρνταρόμπα μαζί.”

Courtesy of Gucci
Όσο για τους αισθητικούς κώδικες που περικλείει αυτή η νέα σειρά ρούχων, όπως είπε ο σχεδιαστής, “Καταλήξαμε σε ένα μιξ πραγμάτων, από το ποπ και το μποέμ των 70s, μέχρι την επανεπίσκεψη της εικόνας του δανδή μέσα σε μια ανατρεπτική μνήμη του αντρικού tailoring.”

Courtesy of Gucci
To αποτέλσμα; Δεν θα μπορούσε να είναι πιο Michelle ή πιο Harry. Όλα τα κομμάτια της σειράς εκπέμπουν την μαγνητική gender-fluid εκκεντρικότητα των δυο καλλιτεχνών, αυτή που τους έχει κατά κόρον χαρακτηρίσει τα τελευταία χρόνια. Το μόνο πράγμα που ευχομάστε να είχαν κάνει καλύτερα έχει να κάνει με τις τιμές των ρούχων, οι οποίες κατά την γνώμη μας θα έπρεπε να είναι χαμηλότερες και ως εκ τούτου πιο προσβάσιμες για μεγαλύτερο μέρος του κοινού.

Courtesy of Gucci
