Αν δεν το έχεις πάρει είδηση -πού ζεις;-, το Netflix κατάφερε να βγάλει ακόμα μία σειρά, για την οποία δεν σταματάμε να μιλάμε. Ο λόγος για το Bridgerton, που μάς έχει πάρει το μυαλό με τα εντυπωσιακά κοστούμια του και, ακόμα περισσότερο, με τον πρωταγωνιστή του, Regé-Jean Page. Ωστόσο, αισθάνομαι ότι σε ένα κομμάτι της σειράς δεν έχουμε δώσει τη σημασία που του αξίζει. Στα χτενίσματα-περούκες των βασικών χαρακτήρων. 

Ο σχεδιαστής μαλλιών και μακιγιάζ του BridgertonMarc Pilcher, δεν αρκέστηκε απλά στο να δώσει ένα όμορφο αποτέλεσμα. Φρόντισε κάθε χτένισμα να έχει μία συγκεκριμένη πηγή έμπνευσης ή έναν συμβολισμό, που προσθέτει στον εκάστοτε χαρακτήρα. Βασικές πηγές έμπνευσής του είναι πίνακες ζωγραφικής, βιβλία και παλιές ταινίες, που λίγοι σήμερα έχουν δει. Κι όταν ανακαλύπτεις ακριβώς την σκέψη του πίσω από κάθε τι, δεν μπορείς παρά να εντυπωσιαστείς ακόμα περισσότερο. 

Η Audrey Hepburn κρύβεται πίσω από την Daphne 

© Netflix

Η μεγαλύτερη κόρη της οικογένειας Bridgerton έπρεπε να αποπνέει μία ασύγκριτη ομορφιά και συγχρόνως να παραμένει φυσική και απλή. Για να το πετύχει αυτό, έκλεψε στοιχεία από την εμφάνιση της Audrey Hepburn. Όχι φυσικά μία τυχαία, μιας και η ηθοποιός έζησε τον επόμενο της σειράς αιώνα. Εμπνεύστηκε από τον ρόλο της Natasha Rostova στην ταινία Πόλεμος και Ειρήνη, που διαδραματιζόταν στον 19ο αιώνα.  

Βέβαια, ο Pilcher δεν δίστασε να μην περιοριστεί στα συνηθισμένα στοιχεία ομορφιάς της εποχής. Απόδειξη είναι οι αφέλειες της Daphne, τις οποίες συναντάμε πολύ σπάνια σε εικόνες της χρονικής περιόδου της σειράς. 

Η Cressida και τα κακά μαλλιά 

© Netflix

Και όχι δεν εννοούμε ότι ήταν κακοχτενισμένη. Εννοούμε ότι ο Pilcher ήθελε τα μαλλιά της να αποπνέουν κακία. Από πού εμπνεύστηκε για να το καταφέρει; Από Το μικρό σπίτι στο λιβάδι και την Nellie Oleson, μιας και ήθελε έναν χαρακτήρα που εξωτερικά δείχνει γλυκός και μέσα του κρύβει κακία.  

Παράλληλα, ήθελε να αποτυπώσει τον πλούτο και τη δύναμη της οικογένειάς της. Γι’ αυτό τα δικά της χτενίσματα ήταν πιο πολύπλοκα. Αν κοιτάξεις τα μαλλιά της πολύ προσεκτικά, θα δεις να σχηματίζονται σε αυτά λουλούδια, φιόγκοι και -στο τρίτο επεισόδιο- ένα στέμμα.  

Οι περούκες της Βασίλισσας Charlotte ήταν οι πιο χρονοβόρες 

© Netflix

Βασική του επιδίωξη σε αυτή την περίπτωση ήταν να μάς δείξει πώς θα έδειχνε πραγματικά μια μαύρη βασίλισσα εκείνη την εποχή. Αυτό σημαίνει έναν συνδυασμό της τότε αισθητικής με την πλήρη ανάδειξη των φυσικών άφρο μαλλιών της. Η διαδικασία, βέβαια, μόνο γρήγορη και απλή δεν ήταν. Ο Pilcher σχεδίαζε την περούκα και διάλεγε το χρώμα της, βάσει του τόνου του φορέματός της και των κοσμημάτων, και μετά ολόκληρη η ομάδα δούλευε για τη δημιουργία της. Σε πολλές περιπτώσεις, οι περούκες της ήταν έτοιμες σχεδόν την τελευταία στιγμή. 

Τα κόκκινα μαλλιά των Featherington 

© Netflix

Η οικογένεια αποτελείται μόνο από κοκκινομάλληδες και αυτό έρχεται ως “οδηγία” από τα ίδια τα βιβλία της Julia Quinn. Ωστόσο, ο σχεδιαστής έδωσε διαφορετικά κόκκινα μαλλιά σε κάθε χαρακτήρα. Ο λόγος ήταν πρακτικός ουσιαστικά, αφού έπρεπε το χρώμα να ταιριάζει απόλυτα με την επιδερμίδα των ηθοποιών. Με αυτόν τον τρόπο, θα έμοιαζαν πράγματι ως οικογένεια. Κι αν αναρωτιέσαι από που προέρχονται όλα τα αξεσουάρ μαλλιών που φόρεσαν, κάποια είναι vintage και κάποια προέρχονται από την προσωπική συλλογή του Pilcher. 

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!