Το κύμα που σηκώθηκε από την εξομολόγηση της Ζέτας Δούκα, παρέσυρε συμπεριφορές και δεδομένα τα οποία μέχρι τώρα κρύβονταν πίσω από τις κουίντες. Φυσικά υπάρχουν και αναχώματα: Οι υπεύθυνοι των πράξεών αδυνατούν να συλλάβουν την μοναδική ευκαιρία εξιλέωσης που τους παρουσιάζεται. Ο  κοινωνικός τους περίγυρος ρίχνει την μπάλα στην κερκίδα. Βγαίνουν από τη φωλιά τους οι ύαινες  που θέλουν να παρασύρουν όλο τον κόσμο στη βρώμα τους.

Έπαρση αντί για υποστολή

Ο Γιώργος Κιμούλης θα μπορούσε να δει τη ζωή που έζησαν οι συνεργάτιδες του και να συγκλονιστεί από το πόσο αρνητικά τις επηρέασε. Να αρθεί  στο ύψος της τέχνης του, να συντριβεί από τις πράξεις του, να ζητήσει να επουλώσει τις πληγές που άνοιξε και να δεσμευτεί ότι πλέον τοποθετείται με ουσία στο στρατόπεδο του πολιτισμού. Προφανώς δεν μπορεί.
Ο Kιμούλης που βγήκε στο δελτίο του Mega δεν μπόρεσε να αφουγκραστεί τις ανάγκες του έργου, προτίμησε να εκφωνήσει με τρόπο πομπώδη και φαφλατάδικο ένα μονόλογο στον οποίο απέδειξε πόσο βαθύτατα υποτιμά οτιδήποτε δεν είναι αυτός. “Δεν πρόκειται να πάρω πίσω την αγωγή, ακόμα και αν αρχίσει (η Δούκα) να τα παίρνει πίσω όσα κατήγγειλε”. Απλή διανομή του έργου. Εκείνος είναι ο άντρας-πρωταγωνιστής, σίγουρος όχι μόνο για τις αποφάσεις του, αλλά και για την αδυναμία των κομπάρσων να στηρίξουν τις δικές τους.


Το επόμενο επιχείρημα βγαίνει από την φαρέτρα με τις κλασσικές ατάκες. “Έρχεται (η Δούκα) μετά από 13 χρόνια να περιγράψει ένα γεγονός, προσθέτει γεγονότα που θα πάρει πίσω συν τω χρόνω”. Έχει βάλει λοιπόν μπροστά το χρονόμετρο και θεωρεί ότι το διάστημα που χρειάζεται για να επουλωθούν τα τραύματα τον αθωώνουν, ενώ πάλι δεν παραλείπει να υποτιμήσει την καταγγέλλουσα. Δεν είναι δυνατός χαρακτήρας σαν αυτόν οπότε “συν τω χρόνω θα πάρει πίσω τα όσα υποστηρίζει”. Με την ίδια έπαρση ερμηνεύει και το ψέλλισμα του ανθρώπου που τα αναφιλητά πνίγουν τις λεπτομέρειες που θέλει να περιγράψει. “Αν το παρακολουθήσετε, (όταν λέει “με κλώτσησε”), το “με” είναι σβηστό”! Είναι και πάλι ο απαιτητικός σκηνοθέτης. Εκείνος δίνει οδηγίες για τον τρόπο εκφοράς του λόγου, αν το θύμα δεν πει “με κλώτσησε” με στόμφο, θα υποστεί τις συνέπειες και θα είναι πολύ σκληρές γιατί ο ίδιος δηλώνει “έχω θυμώσει πάρα πολύ”. Τώρα που ο σκηνοθέτης θύμωσε, θα βάλει σε τάξη όλο τον κόσμο και αρχίζει από την Μπεκατώρου. “Μέχρι πρότινος πίστευα πως είναι της μόδας να συμπεριφερόμαστε σαν την κυρία Μπεκατώρου”. Η λέξη “μόδα” στην ίδια πρόταση με την Μπεκατώρου υποβιβάζει συνειδητά μία συνταρακτική υπόθεση, της οποίας το εύρος και την σημασία αδυνατεί να συλλάβει, είτε από έλλειψη βασικών κοινωνικών αντανακλαστικών, είτε γιατί δεν τον αφορά οτιδήποτε δεν βλέπει ως ρόλο στον καθρέφτη του. Σίγουρα το είδωλο που αντικρίζει είναι τεράστιο, ιδιαιτέρως αν συγκριθεί με την μικρή Δανάη Μπάρκα που τόλμησε να φιλοξενήσει στην εκπομπή της την καταγγέλλουσα. Εφόσον είναι μικρό κορίτσι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι σωστή, τα πιο συντηρητικά και στερεότυπα ξεχύνονται στην εκτίμηση του ότι “ο χειρισμός της καταγγελίας ήταν κακός λόγω αστοχίας και απειρίας δημοσιογραφικής”. Αν μπορούσε θα την διόρθωνε και εκείνη, θα της μάθαινε πώς να γίνει εύστοχη και έμπειρη  και μετά από αυτό θα απαιτούσε να ενημερώνεται όποτε φιλοξενείται στην εκπομπή κάποια ηθοποιός που δεν πέρασε από κάστινγκ. “Παρόλο που ήταν γνωστό ότι θα ειπωθεί αυτό, δεν με είχαν ενημερώσει”!

Ο παραστάτης

Η καταγγελία της Ζέτας Δούκα είναι συγκεκριμένη. Περιγράφει γεγονότα, τόπο, χρόνο, πρωταγωνιστές και αυτόπτες μάρτυρες. Οι τελευταίοι την επιβεβαιώνουν. Οποιαδήποτε ανοιχτή ή καλυμμένη παρέμβαση υπέρ του Κιμούλη, θα πρέπει να ανατρέπει κάποια από τα στοιχεία που έγιναν γνωστά. Αυτοί που προσέτρεξαν στο πλευρό του, έχουν παρακολουθήσει άλλο έργο. Ο Σταμάτης Κραουνάκης μιλάει για τις “παλιές αναζήτησες” :”Στα 50 περίπου χρόνια που είμαι Φίλος με τον Γιώργο Κιμούλη, δε θυμάμαι ποτέ μα ποτέ περιστατικά βίας και κακεντρέχειας. Δύσκολες ώρες ναι ,αναζήτησες επίπονες ναι. Σημεία διαφωνίας πολλά. Σημεία εκκίνησης χαράς πολλά. Γενναιοδωρία και συνύπαρξη. Σίγουρα ο καθένας μπορεί να έχει άλλη γνώμη, άλλες εμπειρίες, αλλά σκοτάδια, αλλά φώτα, άλλες παραμέτρους, αλλά παράπονα, αλλά την ώρα που σηκώνεται ένας αέρας να τον σκίσει όπως πιο παλιά με τα χρέη του, με πιάνει αφόρητη στεναχώρια.….Λυπάμαι πολύ την ώρα που βασανίζεται το σπίτι μας , η καθημερινότητά μας ,να βγαίνουν μαχαίρια. Κατανοώ τα πάντα. Το ταλέντο είναι δώρο, δεν είναι εξουσία”.

Ίσες Αποστάσεις

Η Εβελίνα Παπούλια δεν δηλώνει φίλη, θέλει να εμφανιστεί ουδέτερη. Τα γεγονότα δεν την βοηθούν. Όταν από τη μία βρίσκεται κάποια που τρέμει και απέναντι αυτός που την απειλεί ή την χτυπάει, δεν αποτελεί ουδετερότητα η στάση “αυτά τα πράγματα είναι εντελώς δικά τους, είναι κάτι πολύ προσωπικό”. Η συγκεκριμένη στάση εξυπηρετεί αποκλειστικά τον δυνατό, αφήνει την αδύναμη μόνη, ίσως και “συνυπεύθυνη” για τα όσα περνάει. “Εγώ είμαι από τους ανθρώπους που γενικά δεν αφήνω περιθώρια”! Το υπονοούμενο σαφές. Οι άλλες αφήνουν περιθώρια. Επίσης υπάρχει και θέμα μεθοδολογίας. “Εγώ ως χορεύτρια κλασικού χώρου έχω μεγαλώσει στρατιωτικά. Είχα μια πολύ σκληρή δασκάλα και όλο αυτό ήταν στο πλαίσιο της πειθαρχίας”. Εδώ δεν υπάρχει υπονοούμενο. Η σκληράδα βγαίνει από τον παράδεισο, όπως και το ξύλο της ομώνυμης ταινίας.

Ο άντρας

Σαφέστατη θέση για τις καταγγελίες της Ζέτας Δούκα διατυπώνει και ο διοργανωτής των “Κορφιάτικων βραβείων”. Όποιος γνωρίζει την εν λόγω εκδήλωση είναι προετοιμασμένος για τις καταστάσεις, τις οποίες υπηρέτησε ο περί ου ο λόγος: “Πάψτε ατάλαντες και ατάλαντοι να το παίζετε βιασμένες δηλώστε ότι αρχίσατε πόλεμο κατά του ανδρικού φίλου, η λεσβίες θα είναι μαζί”. Ο παράγων που έχει ανοίξει πόλεμο κατά της ορθογραφίας αποκαλύπτει ότι πίσω από τις προσβολές, τις ταπεινώσεις και τις κλωτσιές κρύβεται ο πόλεμος “των φίλων” αλλά αυτός δεν θα επιτρέψει στις λεσβίες να νικήσουν!

Eικόνα από το Facebook του Δημήτρη Μουζακίτη

Η βρώμα

Κάτω από τα άρθρα που αφιέρωσαν στη Ζέτα Δούκα τα μεγάλα ειδησεογραφικά sites, ανοίχτηκαν σχόλια-υπόνομοι που κανείς δεν μπήκε στον κόπο να βουλώσει. Η μπόχα θεωρείται “δημοκρατικό δικαίωμα”.

Πρώτα βγήκαν οι ιστιοπλόοι, μετά οι ηθοποιοί, Να δώ πότε θα βγούν οι καλόγριες στα μοναστήρια! Δεν πάμε καλά σαν λαός!!

Θέλουν κάποιες απλά επειδή είναι όμορφες να προχωρήσουν στην υποκριτική. Αν δεν είσαι ταλενταρα αγάπη μου, πρέπει να δώσεις κ κάτι ακόμα

Πρώτα καρπωθηκαν το οποιο οφελος, αναδειχθηκαν μεσω του κατηγορουμενου και μετα απο χρονια το αναφερουν….εισαι για λυπηση

Όλες θυμούνται να μιλήσουν κατόπιν εορτής και αφού γίνουν φίρμες.

Αν ανατρεξετε στο παρελθόν θα δείτε ότι με τις περισσότερες κυρίες της φωτογραφίας ο Κιμουλης είχε σχέση.

Εχω κ εγω να καταγγειλω οτι μια φορα του πουλησα τυροπιτα του Κιμουλη κ επειδη δεν ηταν τοσο ζεστη με αγριοκοιταξε κ μου ειπε να την βαλω στο μικροκυματων. Εκεινο το βραδυ απο την αναραχη μου…με επιασε το στομαχι μου κ με πηγε τρενο.

Αμα δεν αντέχετε το “σανίδι” καθίστε σπίτια σας και πλέξτε ζιπουνάκια. Άντε το έχουμε βρεί τώρα δεν μπορούμε να μιλήσουμε μη θιχτεί καμμια κυράτσα

Αηδίες που σκοπό έχουν να προσβάλουν την προσωπικότητα ενός ανθρώπου, αν δεν ήθελαν ας μην τον ακολουθούσαν, δεν τις ανάγκασε κανείς…

Κιμούλη κάνε αγωγές Ως τώρα εχεις 6 εκατομμύρια

Αυτή δεν τα είχε κανονικότατα με τον εν λόγω κύριο και μάλιστα  γράφονταν διάφορα για τους λόγους που πρωταγωνιστούσε σε σήριαλ και σε θεατρικές παραστάσεις? Ότι δηλαδή την “προωθούσαν”??

Ας βγει ο μπόγιας να μαζέψει αυτά τα πεινασμένα για δημοσιότητα και προβολή θηλυκά όντα, γιατί όταν τ’αρσενικά όντα καταγγέλουν κάτι,απλά δε γίνονται πιστευτά.

Τώρα έχει γίνει ένα μπλεξιμο δίψας για δημοσιοτητα, έχθρες, προηγούμενα και κακομοιροθυματοποιηση. Τελικά η γυναικα τι θεση θελει να εχει; Ας αποφασίσει!

Σε όσες δεν αρέσει υπάρχουν και τα χωράφια . Νισάφι πια με τη κάθε κακομαθημένη υπερευαίσθητη κουνήστρω που τα θέλει όλα έτοιμα .

Πόσο ξενερωτες και αταλαντες;Δεν αντέχω να τις βλέπω ούτε λεπτό,σαν να κοιμούνται όρθιες..

Δεν λένε την αλήθεια ήταν όλες του, ερωμένες του, τους άρεσε ο Κιμούλης και αυτός τις προωθούσε στο σανίδι, όταν τις βαρέθηκε και τις έκανε στην άκρη (ατάλαντες μόνο τις γκόμενες ξέρουν να παίζουν) ξεσάλωσαν τώρα. Και τα θυμήθηκαν όλα τώρα, χτυπούν έναν μεγάλο ηθοποιό κι έναν εραστή που τις έφτυσε και λυσσαξαν .Μηνύσεις στο κεφάλι , για συκοφαντία.

Θα βγαίνει η κάθε κυρία και θα κατηγορεί τους πάντες για οποιονδήποτε λόγο. Ο νοών νοείτω. Ο ευνουχισμός συνεχίζεται βάση σχεδίου.

Πως αυτη η παντελως αταλαντη και νεροβραστη ζετα δουκα εβρισκε παντα δουλεια και επαιρνε συνεχεια ρολους….!!!

Που ήταν όλοι αυτοί όταν στα χρόνια του μνημονίου; Όλοι αυτοί ήταν υπέρ των μνημονίων και της βίας της! Ντροπή τους!!!

Καλά τις έκανες τις ατάλαντες καρακάξες. Όλες μαζί δεν κάνουν μιά ηθοποιό.

Με το στανιό Κοτοπούλη δεν γίνεσαι, Μαρίκα σκέτο ίσως. Πόσο να αντέξει και αυτός με τις αταλαντες.

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!