Προχθές έκανε πρεμιέρα το βίντεο κλιπ της Μαρίνας Σάττι για το νέο της τραγούδι “Πάλι“, και αν κρίνουμε από την επιτυχία που έχουν γνωρίσει τα προηγούμενα  όπως οι “Κούπες” και η “Μάντισα“, το φρέσκο αυτό κομμάτι πρόκειται να ακουστεί παντού φέτος το καλοκαίρι και να συνοδεύσει τις στιγμές του #hotgirlsummer (ή #hotboysummer) μας. H αλήθεια είναι ότι η Μαρίνα Σάττι, απόφοιτος του παγκοσμίου φήμης Berklee College of Music, είναι ένα μοναδικό μουσικό φαινόμενο για την Ελλάδα καθώς έχει δημιουργήσει έναν ιδιοσύστατο ήχο, με καταβολές από την παραδοσιακή και δημοτική ελληνική μουσική, ιδωμένη μέσα από μια σύγχρονη ματιά. Δεν είναι βέβαια η μοναδική εκπρόσωπος αυτού του νέου μουσικού είδους στον ελληνικό χώρο, αποτελεί όμως μια καλλιτέχνη που ξέρει να το κάνει πολύ καλά και που έχει καταφέρει να το ενσωματώσει στην mainstream σκηνή και να αποκτήσει ένα μεγάλο κοινό.

Περιγράφοντας τις σκέψεις πίσω από το νεό της τραγούδι η ίδια λέει στους social media λογαριασμούς της, “Δεν είναι όμως μόνο το ΠΑΛΙ και δεν είναι απλώς οι λέξεις και η μουσική. Είναι ένας ολόκληρος κόσμος τον οποίον ονειρεύομαι μέρα-νύχτα, εδώ και εβδομάδες, μήνες, χρόνια… και το ΠΑΛΙ είναι το πρώτο κεφάλαιο σε όλη αυτή την ιστορία. To χθες, το σήμερα, το αύριο, ο κόσμος, η Ελλάδα, τα Βαλκάνια, ο παππούς μου που ήρθε από τη Μικρά Ασία. Η ελληνική ύπαιθρος, η επαρχία, η πλατεία του χωριού, η εκκλησία, η αυλή της γιαγιάς με τις κότες, η λευκή πλαστική καρέκλα και το πλαστικό τραπεζομάντιλο με τα φρουτάκια επάνω στο τραπέζι. Οι “γυναίκες” και οι “άνδρες”, οι σχέσεις τους, η αγάπη, ο φόβος, το “θέλω αλλά φοβάμαι”, το “θέλω αλλά δεν μπορώ”, το “ένα βήμα μπρος και δύο πίσω”. Τα παιδιά.” 

Το “Πάλι” είναι λοιπόν ένα κομμάτι με άξονα έμπνευσης την ελληνική ύπαιθρο, τα Βαλκάνια, και γενικότερα την σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα και κοινωνία, και το βίντεο κλιπ του κομματιού, που γυρίστηκε στην Μαυροθάλασσα Σερρών, ακολουθεί στενά αυτές τις καταβολές. Στα ίδια πλαίσια κινούνται σαφώς και τα ρούχα, κάνοντας νύξη στις εν λόγω αναφορές. Πιο συγκεκριμένα ο βασικός ενδυματολογικός άξονας κινείται στα πλαίσια της kitschy early zeros αισθητικής, ένα trend που κάνει χαμό εδώ και κάποιες σεζόν στη σκηνή της μόδας, εξού και το σύγχρονο στοιχείο.

Για παράδειγμα στην πρώτη σκηνή του βίντεο βλέπουμε την Σάττι ανάμεσα σε τέσσερα κορίτσια, στην οποία φοράει ένα σετ φόρμας σε τόνους του baby pink και baby blue, σαν μια άλλη Paris Hilton των zeros, θυμίζοντας ταυτόχρονα σκηνή από video clip της Dua Lipa, άλλης μιας μεγάλης φαν αυτής της αισθητικής.

Παράλληλα βλέπουμε έντονα αισθητικούς κώδικες της κοινότητας των Ρομά, και γενικότερα της σλαβικής επαρχίας, και του νομαδικού ελεύθερου στοιχείου που φέρουν, τόσο ενδυματολογικά όσο και σκηνογραφικά, κάνοντας ξεκάθαρη την καταβολή των Βαλκανίων, τα οποία οι συγκεκριμένοι λαοί έχουν καθορίσει.

Πέρα από τις παραπάνω αναφορές, ξεκάθαρες είναι και οι επιρροές του urban αισθητικού στοιχείου που χαρακτηρίζει την Σάττι, στην θηλυκή σέξυ εκδοχή του, μέσα από baggy σιλουέτες, cargo παντελόνια, crop tops και ογκώδη χρυσά statement κοσμήματα.

Άλλο ένα καλοκαίρι λοιπόν μας περιμένει που θα λικνιστούμε στους ρυθμούς της μουσικής της Σάττι, χορεύοντας Πάλι σε πάρτυ μέχρι πρωίας, εμβολιασμένοι μεν, αχαλίνωτοι δε. Υπεύθυνοι για το styling είναι η Gina Berenguer και ο Mάριος Ράμμος. Εξαιρετική δουλειά!