Τα θεμέλια των “ριάλιτι σχέσεων” μπήκαν από το Χρυσό Κουφέτο, επομένως ήταν αναμενόμενο το οικοδόμημα να είναι ζαβό. Άρχισε να γέρνει εντελώς με το Ζευγάρι της Χρονιάς, όπου για πρώτη φορά εγκαινιάστηκαν οι προμελετημένοι διάλογοι από κομπάρσους που τρίβονταν, αντάλλασσαν υπονοούμενα και ακολουθούσαν ένα υποτυπώδες σενάριο που θύμιζε τις παρλάτες του Γκουσγκούνη.
Έκτοτε κύλισε πολύ νερό στο αυλάκι, τα κανάλια τράβηξαν για άλλες περιπέτειες, μέχρι που τα ριάλιτι σχέσεων επανήλθαν από το πουθενά για να συμπληρώσουν τα κενά που άφησε η Σία Λιαροπούλου. Το Power of Love μάζεψε στην Κωσταντινούπολη 14 άτομα που έπρεπε σώνει και καλά να ερωτευτούν μεταξύ τους, οι διαγωνιζόμενοι επιδόθηκαν από το πρώτο λεπτό σε ερωτικά καλέσματα (τουρκοτσιφτετέλια) και στο τέλος ερωτεύτηκαν με ένα βαθύ και ειλικρινή  έρωτα που διατήρησαν μέχρι να πέσουν οι τίτλοι τέλους.

Στο Game of Love τα τσιφτετέλια αντικαταστάθηκαν με μπαλαμούτια, το κοινό γνώρισε τις ανατομικές λεπτομέρειες των παικτών, επέστρεψαν οι προμελετημένοι διάλογοι (συνήθως αντιγραφές από τσόντες του ‘80) και οι συγκρούσεις, τόσο πιστευτές όσο οι μάχες του Wrestling, μόνο που εκεί παίζουν καλύτεροι ηθοποιοί.
Σε όλα τα προηγούμενα αποθεώνονταν τα σεξουαλικά στερεότυπα, ο εξευτελισμός συνήθως ήταν κοινός και τότε εμφανίστηκε το Bachelor. Το ρολόι γύρισε μερικούς αιώνες πίσω, βάζοντας 14 κορίτσια να χτυπιούνται διεκδικώντας το φιλί και την καρδιά ενός ατίθασου αρσενικού που είχε αισθήματα και πρόθυμα χείλη για όλες, αλλά εκείνες έκαναν τα στραβά μάτια γιατί βάσει σεναρίου, τον ήθελαν τρελά.

Οι πρόθυμες διαγωνιζόμενες επιλέχθηκαν από την μεγάλη δεξαμενή των τηλεοπτικών δεύτερων ρόλων, οι περισσότερες ήταν γνωστές από προηγούμενες συμμετοχές (από  αποτυχούσες μοντέλες στο GNTM μέχρι νοικοκυρές στο μαγειρικό Η Mαμά Mου Mαγειρεύει Kαλύτερα Aπό τη Δική Σου) και αμέσως δόθηκε σε αυτές και στον πρωταγωνιστή ο ρόλος που έπρεπε να απομνημονεύσουν. Η καλή μέρα από την πρεμιέρα φάνηκε. “Είναι η σωστή στιγμή στη ζωή μου για να ερωτευτώ”, είπε ο Βασιλάκος, επαναλαμβάνοντας κατά γράμμα τα λόγια του Αυστραλού συναδέλφου του, επίσης ποδοσφαιριστή, Brad Smith.

Στη συνέχεια φιλοφρόνησε ένα κορίτσι λέγοντάς του “έχεις υπέροχα μάτια”, πάλι όπως ο Αυστραλός, κι αν αυτά είχαν κάποιο νόημα, οι υπόλοιπες αντιγραφές ήταν εντελώς ακατανόητες. Εμφανίστηκε ένα κορίτσι που κρατούσε τα πον-πον της μαζορέτας χωρίς να ξέρει τι να τα κάνει, και μόνο γιατί έτσι έκαναν και στα ξένα Bachelor.Το σενάριο που προέβλεπε μία οδηγό μοτοσυκλέτας εξυπηρετήθηκε από κασκαντέρ, η οποία ήταν εντελώς άσχετη με την διαγωνιζόμενη. Στο αυστραλιανό Bachelor συμμετείχε μία παίκτρια σουηδικής καταγωγής, στην ελληνική έκδοση έβαλαν ένα κορίτσι να πει με εντυπωσιακή ελληνική προφορά το όνομα της σε άλλη γλώσσα. Ένα κορίτσι από την πολλή ένταση παραπάτησε, όπως έγινε και στην Αυστραλία. Η τελευταία διαγωνιζόμενη είχε την αυθόρμητη αντίδραση να βάλει μία καρδιά στο στήθος του Έλληνα Bachelor, ακριβώς όπως έκανε και η Αυστραλή ομοιοπαθής με τον συμπατριώτη της. Στα επόμενα επεισόδια το πράγμα σοβάρεψε. Στο Bachelor της Αμερικής, της Νότιας Αφρικής και της Νέας Ζηλανδίας, το μενού περιελάμβανε και πτώση από άλογο. Τα γυρίσματα ήταν εντυπωσιακά, το καημένο το άλογο παραπατούσε, το έδειχναν σε αργή κίνηση από όλες τις μπάντες, στην ελληνική εκδοχή απλώς ακούστηκε ένα χλιμίντρισμα από αυτά που υπάρχουν στις μπάνκες με τους ήχους, το άλογο ήταν άφαντο και αναποδογύρισε μία κάμερα που ήταν εντελώς άσχετη και δεν βρισκόταν πάνω στο ζωντανό!

Την επόμενη μέρα το κέντρο ιππασίας που είχε δώσει τα άλογα, έστειλε διαμαρτυρία ενημερώνοντας ότι «όσα είδαμε στην οθόνη σκηνοθετήθηκαν γιατί επιτήδειοι του χώρου δημιούργησαν φανταστικά περιστατικά». Ο Alpha απάντησε ότι όλα αυτά ήταν αλήθεια και έκρινε ότι πρέπει να προστατεύσει την εκπομπή του από τις κακές γλώσσες, κυρίως να σταματήσει την σύγκριση του ελληνικού Bachelor με τα ξένα, γιατί έτσι πλήττεται η αξιοπιστία ενός προϊόντος που θέλει να πείσει ότι είναι αυθεντικό και όχι συνταγογραφημένο. Η λύση ήταν απλή. Απαγορεύτηκε στα υπόλοιπα μέσα να δείχνουν οτιδήποτε σχετίζεται με τον “Εργένη” και έτσι προέκυψαν λιποθυμίες, ατυχήματα και διάλογοι που ήταν επανάληψη παρόμοιων περιστατικών από τις αντίστοιχες εκπομπές του εξωτερικού, αλλά λόγω της απαγόρευσης ποτέ δεν τέθηκαν στην κρίση του τηλεθεατή.

Χωρίς περεταίρω ενοχλήσεις η εκπομπή προχώρησε, τα αισθήματα του Βασιλάκου περιέλαβαν την πλειοψηφία των κοριτσιών, εκείνα έδωσαν σκληρό αγώνα για να τον διεκδικήσουν από τις άλλες, ξεμαλλιάστηκαν, ξεμπρόστιαστηκαν, ξεντύθηκαν και έτσι φτάσαμε στο ρομαντικό τέλος όπου ο πασάς διάλεξε από το χαρέμι την γυναίκα των ονείρων του και έκτοτε εμφανίζονται στις εκπομπές και το ίνσταγκραμ σαν ζευγάρι. Ανταλλάσσουν φιλιά που όσα κοντινά και να τους κάνουν οι κάμερες, είναι αμήχανα, άνοστα, τηλεοπτικά, αποτελούν συνέχεια των προηγούμενων επεισοδίων γιατί εξακολουθεί να ισχύει ένας προαιώνιος κανόνας. Ο έρωτας δεν είναι αποτέλεσμα σκηνοθεσίας.

ΥΓ: Φυσικά όλα τα πράγματα έχουν δύο όψεις. Το θετικό που μας άφησε το Bachelor είναι το βιντεάκι που το σατιρίζει.