Το J2US συστήνεται σαν ένα “ατέλειωτο πάρτι”, οπότε μάλλον χρειάζεται να επαναπροσδιοριστεί και αυτή η λέξη (όπως πρέπει να ξαναθυμηθούμε τι σημαίνει τραγούδι- εκτέλεση-προσπάθεια). Το θέαμα που παρακολουθούμε εδώ και αρκετές εβδομάδες, το οποίο συνεχώς κατρακυλάει (ας μην πανικοβληθούν τα άτυπα γραφεία τύπου, δεν αναφέρομαι στα νούμερα τηλεθέασης), δεν θυμίζει πάρτι, αλλά πανηγύρι κατά τις πρώτες πρωινές ώρες. Τότε που το αλκοόλ δεν επιτρέπει στους τραγουδιστές να θυμηθούν τα λόγια, οι πανηγυριστές αποθεώνουν την ορχήστρα που δεν ακούνε, από τα μεγάφωνα παρακαλείται ο οδηγός του φορτηγού ΕΚΡ95175 να το πάρει από την είσοδο γιατί εμποδίζει και πέφτει χαρτούρα όταν ακούγονται πονεμένοι στίχοι για χωρισμούς και πληγωμένους έρωτες. Το αστείο είναι ότι αυτός ο πολτός από δυσάρεστους ήχους και ενοχλητικά μερακλώματα, φέρνει την σφραγίδα του BBC!

Το βασικό συστατικό του διεθνούς J2US είναι το τραγούδι. Στην ελληνική του εκδοχή είναι ο Νίκος Κοκλώνης. Οι αυτοαναφορές αρχίζουν από το τραγουδιστικό σόου της εισαγωγής και διαπερνούν όλη την εκπομπή, στη διάρκεια της οποίας μαθαίνουμε αν ο παρουσιαστής-παραγωγός έχει νέο δεσμό, αν κάνει γυμναστική, πόσο βοήθησε στο πλησίασμα της Βίσση με την Βανδή, τι του έλεγε η Πηγή Δεβετζή το καλοκαίρι, γιατί χώρισε, πότε κοιμάται, σε τι στρώμα και μαξιλάρι κ.α. Οι υπόλοιποι παριστάμενοι… άστο καλύτερα, γιατί θα μελαγχολήσουμε.


Δύο παρατηρήσεις από το τελευταίο J2US. Ο όρος “νέγρος” φαντάζομαι ότι δεν έχει την έγκριση του BBC και θα έπρεπε να αποσυρθεί αμέσως μόλις ακούστηκε. Επίσης, χρειάζεται να ξαναδούν οι υπεύθυνοι την σκηνή όπου μία ατυχής κυρία η οποία παρακολουθούσε το σόου, μπαίνει κατά λάθος σε ένα πλάνο που εκείνη τη στιγμή εμπνεύστηκε ο Ν. Κοκλώνης. Πάλι καλά που δεν την έσυραν στο πάτωμα για να μάθει να σέβεται.


Αντίπαλο πρόγραμμα του J2US από τις 10 και μετά, ήταν μία επιθεώρηση του Μάρκου Σεφερλή. Νίκησε ο δεύτερος, αλλά μόνο ως προς την τηλεθέαση.


Η αγαπημένη Ελπίδα έδωσε συνέντευξη και θυμήθηκε την εποχή που συμμετείχε στο J2US. Επειδή υπήρχε κίνδυνος παρεξήγησης, διευκρίνισε στους νεώτερους τηλεθεατές ότι τα παλιά χρόνια η συγκεκριμένη εκπομπή δεν είχε καμία σχέση με την νεότερη εκδοχή της.


Μετά από καταιγισμό διαφημιστικών σποτ και προώθησης από τις σχετικές εκπομπές του Alpha, μεταδόθηκε η αφιερωμένη στην Adele εκπομπή. Την παρακολούθησε το 7,6% του τηλεοπτικού κοινού, περίπου οι μισοί από αυτούς που διασκεδάζουν με το J2US .


Η έκφραση “πονάνε τα μάτια μου”, απέκτησε τηλεοπτική υπόσταση και ονομάζεται Dancing with the stars. Κινούμενα λαμπάκια, περιστρεφόμενα φωτάκια, φωτεινές κηλίδες που αναβοσβήνουν πίσω από τους κριτές, πάνω στο παρκέ, παντού όπου πηγαίνει η κάμερα, δημιουργούν μια κατάσταση που θυμίζουν το νεαρό οποίος συμμετείχε στο ρέιβ πάρτι για να βλέπει κύκλους


Ο Γ. Mόρτζος είναι σίγουρος ότι “στον βιασμό υπάρχουν πολλές συνιστώσες” και η πορεία του “εξαρτάται από τους δύο”, ο συνάδερφος του Γ.Καρκάς τα χώνει στη Ζέτα Δούκα (ονομαστικά) γιατί “δεν μπορεί να βγαίνει με ύφος βιασμένης και να λέει μου πέταξαν μία καρέκλα”.

Το ερώτημα παραμένει: Γιατί τους δίνουν βήμα;

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!