Στη θέση του σκηνικού υπήρχε ένα τεράστιο video wall, το οποίο οι περισσότερες συμμετοχές το γέμισαν με γραφικά όπου έχανε η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Τετραγωνάκια, δρομείς, θάλασσες, κόμπρες, χιόνια στο καμπαναριό μπερδεύονταν χωρίς λόγο, χωρίς κεντρική ιδέα, κάνοντας τα μάτια μας να πονάνε. Μέσα σε αυτή την απίστευτη φλυαρία ξεχώρισε η έμπνευση της Γαλλίας. Μεταμόρφωσαν για ελάχιστα δευτερόλεπτα τη σκιά της τραγουδίστριας σε φευγάτα πουλιά.

Δεν αντέχονται άλλο τα ακραία κλισέ: Μία μπαλάντα θεωρείται εξ ορισμού ποιοτική προσπάθεια. Όταν πέσει λίγο ντιριντάχτα τρελαίνονται στην αρένα και αποθεώνουν αυτό που σε λίγα δευτερόλεπτα θα ξεχάσουν.

Καλοί και άγιοι οι Κοζάκου και Καπουτζίδης που και φέτος ανέλαβαν να σηκώσουν το βάρος της περιγραφής με την απαραίτητη ελαφρότητα, αλλά κάποιες φορές μακρηγόρησαν πάνω σε προσωπικά αστεία, στην προσπάθειά τους να δώσουν μια ατμόσφαιρα χαλαρής ραδιοφωνικής εκπομπής επεκτάθηκαν σε μάλλον αδιάφορες συζητήσεις όπως αυτή με τις νοσοκόμες που μπέρδεψαν τον Καπουτζίδη με τον Κλούνεϊ.
◾️Πολλά από τα χορευτικά αποτελούσαν επανασύσταση των σόου που έχουμε χορτάσει στις εμφανίσεις του Ρουβά και στο διάλειμμα των μπουζουκιών. Αγόρια που τραβάνε το στήθος τους, κορίτσια που λιγουρεύονται τον καλλιτέχνη, κάποιες ηδυπαθείς γλωσσίτσες, οι σκιές που συμμετείχαν στο θέαμα της Λιθουανίας το ‘ριξαν στο ζεϊμπέκικο. Του χρόνου να επιτραπεί η ρίψη γαρυφάλλων και το σπάσιμο πιάτων.

◾️Επειδή στις περισσότερες συμμετοχές το χάος των οπτικών εφέ έπρεπε να απογειωθεί, οι σκηνοθέτες είχαν την τρομερή ιδέα να γεμίσουν το στέιτζ με φωτιές. Τόσες φλόγες, ούτε στα ελληνικά βιντεοκλίπ του ‘90, όπου με μια παραλία και ένα μπιτόνι βενζίνη γεννιόταν ένα αριστούργημα.

◾️ Είναι βαρετό να γίνονται εκπομπές που αναλύουν τα στοιχήματα και ανεμίζουν σημαιάκια όποτε μας ανεβάζουν και πέφτουν στη λίμνη των δακρύων όποτε μας παίρνει η κατηφόρα. Φέτος η Eurovisionολόγοι πανηγύριζαν γιατί η Κύπρος χτυπάει πεντάδα και μπορεί να κάνει την έκπληξη της πρωτιάς, ενώ η Ελλάδα βρίσκεται η κακομοίρα στον πάτο γιατί η Στεφανία στερείται αυτοπεποίθησης. Τα τελικά αποτελέσματα απέδειξαν αυτό που ξέραμε, ότι δηλαδή τα στοιχήματα είναι ανυπόστατα. Η Κύπρος που πήγαινε για πρωτιά βγήκε 16η, η Ελλάδα που κάθε μέρα και κατρακυλούσε, βρέθηκε μέσα στην πρώτη δεκάδα.


◾️Οι επαΐοντες είχαν διαγράψει την Ελλάδα γιατί στο χορευτικό φάνηκε ένα γάντι και ήταν σίγουροι ότι το τραγούδι έχασε την εμπιστοσύνη κοινού και κριτικών επιτροπών.
◾️Οι ίδιοι άνθρωποι διαβεβαίωναν ότι στον ημιτελικό η Κύπρος βγήκε πρώτη. Ήταν έκτη.
◾️Δίνουμε στην Eurovision ανύπαρκτα χαρακτηριστικά. Επί ημέρες τα πρωινομεσημεριανάδικα μετέδιδαν πολεμικές ανταποκρίσεις σύμφωνα με τις οποίες οι σταθερά ανθέλληνες Σουηδοί σαμποτάρουν θα τρομερά σκηνοθετικά μας ευρήματα, αλλά και χαλάνε τα μικρόφωνα για να μην ακούγεται δυνατά η μελωδική μας φωνή.◾️Πόσο να αντέξει ένας τηλεθεατής που από την αρχή του Μαΐου βλέπει σόου, αφιερώματα και ρεπορτάζ για τις παλιές καλές Eurovision; Συνήθως καταλήγουν σε κάποιον που φοράει στο κεφάλι ένα χριστουγεννιάτικο αστέρι και υποδύεται τον Βέρκα Σερντούσκα.

◾️Οι σχολιαστές Eurovisionολόγοι μπορεί να μη ζουν στις εποχές της πατριωτικής έξαψης όπου οι αντίπαλοι του Ρουβά ήταν “μυγοχέσματα”, αλλά παραμένουν προσηλωμένοι στην ιδέα ότι οι Έλληνες είναι καλύτεροι σε κάποιον τομέα δικής τους έμπνευσης. Φέτος που ήταν σίγουροι ότι η Στεφανία θα πατώσει γιατί έτσι προέβλεπαν τα στοιχήματα, ζήτησαν να χειροκροτήσουμε  την Ελλάδα γιατί “ξεχώρισε λόγω του ήθους της”.

◾️Για του χρόνου έχω μια φοβερή ιδέα. Να γίνει αφιέρωμα στις παλιές Eurovision και να τραγουδάμε άιν-τσβάι-τράι.

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!