Το debate για το αν όντως ο Adam Driver είναι hot έχει τελειώσει εδώ και χρόνια και το πόρισμα είναι θετικό. Είναι καταπληκτικός ηθοποιός, κάθε ρόλος του προτείνεται για Όσκαρ, τον έχουμε δει να παίζει με τα φωτόσπαθα ως Kylo Ren/Ben Solo και οι επόμενοι μήνες/χρονιά φαίνεται πως θα απογειώσουν ακόμα περισσότερο την καριέρα του, καθώς θα πρωταγωνιστεί σε τρεις (ΤΡΕΙΣ) ταινίες που θεωρούνται ήδη φαβορί για βραβεία, δηλαδή το House of Gucci, το Annette και το The Last Duel.

Για αυτούς τους λόγους, σε συνδυασμό με τους κοιλιακούς και το γιγαντιαίο σώμα του, ο οίκος Burberry τον επέλεξε ως τον ambassador του νέου του ανδρικού αρώματος “Hero”, με μία καμπάνια που φαίνεται να έχει κάνει ολόκληρο το ίντερνετ να λιώνει και να χάνεται. Ο Adam λοιπόν πρωταγωνιστεί στο διαφημιστικό βίντεο του ενός λεπτού, όπου τον βλέπουμε να τρέχει ημίγυμνος σε μία παραλία παρέα με ένα αγέρωχο άλογο και στο επόμενο πλάνο να κολυμπάνε και οι δύο στο νερό, με μία σειρά λήψεων που σε κάνουν να μην ξέρεις που ξεκινάει ο Adam και που τελειώνει το άλογο.

 

Το όλο κλιπ αφήνει να εννοηθεί ότι στο τέλος ο φίλος μας, ο Ήρωας του Burberry γίνεται κένταυρος και η αλήθεια είναι δεν ξέρουμε πώς να διαχειριστούμε όλες αυτές τις πληροφορίες. Μόνο o χτισμένος κορμός του ηθοποιού θα ήταν αρκετός για να πάθουμε μια κάποια ζημιά, πόσο μάλλον όλο μαζί αυτό το θέαμα. Το τελικό χτύπημα; Μουσική υπόκρουση στο βίντεο είναι το (εξαιρετικό) τραγούδι της (υπέροχης) FKA Τwigs με τίτλο “Two Weeks.”

Burberry Reveals the Burberry Hero Campaign – c Courtesy of Burberry _ Mario Sorrenti_003

Ο Riccardo Tisci είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό του μπουκαλιού ενώ το άρωμα Hero περιγράφεται από το brand σαν έναν συνδυασμό από περγαμόντο, μακρόκαρπο και μαύρο πιπέρι.

Φυσικά, στο twitter έγινε πάρτι και ιδού μερικές από τις καλύτερες αντιδράσεις της διαφήμισης:

 

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!