Ας το παραδεχτούμε στους εαυτούς μας, οι περισσότεροι αισθανόμαστε ελαφρώς εξαντλημένοι τους τελευταίους μήνες, είτε από τις συνέπειες της χειμερινής κλεισούρας, είτε από τον μεγάλο φόρτο εργασίας, είτε από την ζοφερή επικαιρότητα που μας ψυχοπλακώνει καθημερινά. Χρειαζόμαστε λοιπόν όση ξεκούραση και ξεγνοιασιά μπορούμε να έχουμε, και στο μυαλό των περισσότερων από εμάς τριγυρίζουν εικόνες διακοπών, αράγματος σε παραλίες, κοκτέιλς με θέα, τηγανιτά καλαμαράκια. Σε περίπτωση που ανήκεις στην κατηγορία ατόμων που διατηρεί μία συχνή και συγκεκριμένη ρουτίνα σε σχέση με την γυμναστική (που την βρίσκεις την ενέργεια;!), ίσως ανάμεσα στον ενθουσιασμό για εκδρομή και την έρευνα αξιοθέατων και μαγαζιών με καλό φαγητό, να ανησυχείς πως θα βγεις εκτός προγράμματος όσο χαλαρώνεις σε κάποιο νησί. Δεν σε καταλαβαίνουμε ακριβώς, ψέμματα δεν θα πούμε, αλλά είμαστε εδώ για εσένα όπως και να έχει.

Ιδού μερικοί διασκεδαστικοί τρόποι να παραμείνεις ενεργός και active όσο είσαι σε διακοπές, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτείς κανένα λόκαλ γυμναστήριο. Υπάρχουν και όρια, ε.

Πεζοπορία

Το περπάτημα έχει τεράστια οφέλη στην ψυχική όσο και στην σωματική υγεία και η αλήθεια είναι ότι μας ‘έσωσε’ στην διάρκεια της καραντίνας. Xτίζει τους μύες σου, σε βοηθάει να μεταβολίσεις και να κάψεις λίπος (αν αυτό είναι κάτι που θες φυσικά) και μονίμως σε κρατάει σε μία εγρήγορση και ένα ενδιαφέρον. Είμαστε τυχεροί έτσι ώστε να ζούμε σε μία χώρα με εκπληκτικές εναλλαγές τοπίων και υπέροχων διαδρομών, επομένως μπορείς να εκμεταλλευτείς το μέρος που επισκέπτεσαι και να το ανακαλύψεις περπατώντας. Φρόντισε μόνο να έχεις λάβει όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις, διότι ο ήλιος καίει και οι θερμοκρασίες είναι υψηλές. Καλύτερα να ξεκινήσεις την πεζοπορία τις πρωινές ώρες λοιπόν, έχοντας πάντα μαζί σου νερό, αντηλιακό, καπέλο και σωστή ενδυμασία για πεζοπορία.

Κολύμπι

Γενικά κάπου εδώ θα ήθελα να πω πως προσωπικά δεν καταλαβαίνω τα άτομα που πηγαίνουν στην παραλία, τηγανίζονται στον ήλιο πάνω από μια ξαπλώστρα, κάνουν ένα 5λεπτο μπλουμ στην θάλασσα και μετά επιστρέφουν στο πόστο τους για να τηγανιστούν και από την άλλη πλευρά. Γιατί να μην απολαύσεις το θαλασσινό νερό όσο μπορείς;! Η κολύμβηση είναι μία εξαιρετική άσκηση που ενδυναμώνει ολόκληρο το σώμα και, αν βαρεθείς να κάνεις απλωτές, υπάρχουν ένα σωρό άλλες ασκήσεις που μπορείς να δοκιμάσεις.

Θαλάσσια σπόρ

Όχι, δεν εννοούμε τις ρακέτες. Έχουμε εκφράσει τα συναισθήματά μας για το συγκεκριμένο ‘παιχνίδι’ στο παρελθόν. Αθλήματα στην θάλασσα όπως το κανό, το καγιάκ και η όρθια κωπηλασία όχι μόνο σου χαρίζουν νέες εμπειρίες αλλά είναι και τρομερός τρόπος να αθληθείς: ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σου και αφήνουν το σώμα σου όχι μόνο γραμμωμένο αλλά ΚΑΙ μαυρισμένο. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Πέρασε χρόνο με τα μικρότερα μέλη της παρέας

Θυμάσαι εκείνα τα παιχνίδια που σε κρατούσαν απασχολημένο όταν ήσουν μικρός; Καιρός να φρεσκάρεις την μνήμη σου και να τα διδάξεις στα παιδιά της παρέας (τα οποία πολύ πιθανόν δεν τα γνωρίζουν). Πέρασε το απόγευμα σου παίζοντας κουτσό, μήλα, κορόιδο, κρυφτό ή ψαράκια και θα έχεις γυμναστεί χωρίς να καταλάβεις τίποτα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν μπόμπιρες στην παρέα, πείσε τους φίλους σου να αναβιώσετε την παιδική σας ηλικία, κάνοντας ακριβώς τα ίδια. Θα περάσετε υπέροχα, εγγυημένα.

Ποδήλατο

Είναι μία υπέροχη ιδέα να νοικιάσεις ένα ποδήλατο και να κάνεις βόλτες στο νησί που σε φιλοξενεί, έτσι ώστε να δεις όσα περισσότερα μέρη γίνεται. Το μόνο που θα επισημάνουμε για ακόμα μία φορά είναι ότι χρειάζεται να προσέχεις πάρα πολύ τον ήλιο και την ζέστη, έτσι σιγουρέψου πως έχεις αρκετό νερό, σωστή ενδυμασία και υπερπροστασία από την ηλιακή ακτινοβολία. Καλές βόλτες!