Ίσως θεωρείς ότι η γυμναστική δεν σου ταιριάζει, απλά γιατί βαριέσαι και να τη δοκιμάσεις. Ίσως γιατί πήγες μία φορά γυμναστήριο και ήταν η χειρότερη μέρα της ζωής σου. Ίσως γιατί έχεις δοκιμάσει αρκετά πράγματα και τίποτα δεν σε έκανε να μείνεις. Τι γίνεται, όμως, αν το πρόβλημα είναι μόνο ότι ακόμα δεν έχεις δώσει μία ευκαιρία στο σωστό είδος γυμναστικής; Και δεν εννοούμε ούτε βάσει τη εμπειρίας σου, ούτε βάσει του σωματότυπού σου, ούτε βάσει του τι θες να πετύχεις ακριβώς. Εννοούμε αποκλειστικά βάσει της προσωπικότητάς σου και κατ’ επέκταση του τι θα σε κάνει να νιώσεις πιο άνετα και χαρούμενος όσο γυμνάζεσαι.

Εξωστρεφής: Zumba

Λατρεύεις να είσαι μέρος μεγάλων ομάδων, να γνωρίζεις νέους ανθρώπους και να νιώθεις ότι συνδέεσαι μαζί τους με κάποιον τρόπο. Τι καλύτερο, λοιπόν, για εσένα από μία τάξη Zumba; Η πλειοψηφία όλων εκεί θα έχει την ίδια έντονη και εξωστρεφή ενέργεια με εσένα, ενώ ξέρουμε πόσο θα ευχαριστηθείς τη σύνδεση των συγχρονισμένων χορευτικών σας κινήσεων. 

Εσωστρεφής: Μόνος με την οθόνη σου

Ίσως απλά είσαι ντροπαλός ή ίσως δεν νιώθεις άνετα με το πώς δείχνεις όταν κάνεις γυμναστική. Σε κάθε περίπτωση, είναι δικαίωμά σου. Δεν υπάρχει λόγος να πιεστείς να πας σε ένα γυμναστήριο με άλλους ανθρώπους, όπου θα έχεις την ανασφάλεια ότι όλοι σε κοιτούν. Αυτό και θα ρίξει τις επιδόσεις σου και πιθανώς να σε οδηγήσει στο να τα παρατήσεις. Μπορείς πολύ απλά να βρεις βίντεο με προγράμματα γυμναστικής στο internet και να τα ακολουθήσεις από τον δικό σου ιδιωτικό χώρο.

Πειθαρχημένος: Bootcamp

Είσαι τρομερά πειθαρχημένος, δεν φεύγεις ποτέ από το πρόγραμμα, έχεις μεγάλες ποσότητες αυτοελέγχου και δεν φοβάσαι να ξεπεράσεις τα όρια σου αν χρειαστεί; Τότε σου προτείνουμε να γραφτείς σε μία τάξη bootcamp, ώστε να βάλεις όλες αυτές τις ιδιότητές σου σε δράση. Όχι μόνο θα μπεις σε καλύτερη φόρμα από ποτέ, αλλά θα ξετρελαθείς και με το πόσες προκλήσεις θα μπουν μπροστά σου. 

Ανταγωνιστικός: Crossfit

Συνήθως στο Crossfit θα συναντήσεις τους πιο αποφασισμένους ανθρώπους, που συνεχώς πιέζονται να καταφέρουν περισσότερα, να φτάσουν στην κορυφή και τελικά να ξεπεράσουν και αυτήν. Ένα τέτοιο περιβάλλον είναι ιδανικό, ώστε η ανταγωνιστική σου φύση να βάλει μπρος, ώστε να φτάσει το επίπεδο των υπολοίπων στον χώρο. Βασικά, δες το περισσότερο και ως μία διαδικασία θαυμασμού και συναγωνισμού, παρά κακώς εννοούμενου ανταγωνισμού. 

Φιλόδοξος: Προπόνηση μαραθωνίου

Είσαι ένας άνθρωπος, που κινητοποιείται μόνο αν βλέπει μπροστά του έναν ξεκάθαρο στόχο. Τα βάρη, η αερόβια άσκηση και η yoga δεν μπορούν να στο προσφέρουν αυτό. Αντίθετα, μία προπόνηση μαραθωνίου θα βάζει συνεχώς νέους στόχους μπροστά σου. Είτε είναι να ξεπεράσεις τους μέχρι τώρα χρόνους σου, είτε να τερματίσεις τον πρώτο σου ημιμαραθώνιο, είτε να τερματίσεις σε προσωπικό χρόνο ρεκόρ έναν μαραθώνιο. 

Αυτός που βαριέται εύκολα: Συνδρομή

Όχι, δεν εννοούμε μία απλή συνδρομή για τα όργανα του γυμναστηρίου. Επίλεξε ένα πακέτο, που σου επιτρέπει να πηγαίνεις σε όποια τάξη θες ή γενικά σε όποιο μέρος του γυμναστηρίου θες. Με αυτό τον τρόπο, όταν θα βαριέσαι τον διάδρομο, για παράδειγμα, θα μπορείς να πηγαίνεις στην HIIT και, όταν βαριέσαι και αυτήν, στο pole dancing. 

Αγχώδης: Yoga

Αν το άγχος είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής σου, τότε σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεσαι μία γυμναστική, που θα ανεβάζει κι άλλο την ένταση. Αντιθέτως, πρέπει να κατευθυνθείς προς κάτι, που εκτός από σωματική υγεία, θα σου προσφέρει και πνευματική ηρεμία. Η yoga, λοιπόν, είναι η καλύτερη επιλογή όποια εκδοχή της κι αν διαλέξεις.

Χαλαρός: Pilates

Είσαι ένας εξαιρετικά χαλαρός άνθρωπος, που ναι μεν δεν έχεις θέμα να πιέζεσαι και λίγο, αλλά την ίδια στιγμή αντιπαθείς ό,τι μπορεί να σου χαλάσει τη χαλαρότητα. Το pilates είναι αυτό που χρειάζεσαι, μιας και θα σε πιέσει τόσο όσο, αλλά στη βάση του είναι ένα αρκετά ήρεμο και χαλαρωτικό είδος γυμναστικής. 

Αυτός που αποσπάται εύκολα η προσοχή του: Διαλειμματική προπόνηση

Αν είσαι αρκετά αφηρημένος άνθρωπος και δεν μπορείς να μείνεις πολλή ώρα συγκεντρωμένος σε κάτι, δοκίμασε τη διαλειμματική προπόνηση. Σε αυτήν, έχουμε διακυμάνσεις μεταξύ ασκήσεων υψηλής και χαμηλής έντασης. Αυτό θα σου δώσει το περιθώριο να αφήσεις πιο ελεύθερο το μυαλό σου στις χαμηλής έντασης και να έχεις μετά την πνευματική ενέργεια να συγκεντρωθείς στις υψηλής.