Οι πόνοι στη μέση και στην πλάτη μας ίσως είναι το συχνότερο κοινό πρόβλημα των περισσότερων από εμάς. Πράγμα λογικό αν σκεφτούμε το πόσες ώρες δουλεύουμε καθισμένοι σε ένα γραφείο ή με πόσο κακή στάση σώματος πιάνουμε συνέχεια τους εαυτούς μας. Το αποκορύφωμα, βέβαια, είναι ότι η καθιστική δουλειά μας έρχεται και κουμπώνει με αυτή την κακή στάση.  

Ευτυχώς για εμάς υπάρχουν τρόποι να ανακουφιστούμε από τους πόνους. Πώς; Με τη βοήθεια της Ιωάννας Λαουμτζή, που μάς δίνει το καλύτερο back relief πρόγραμμα γυμναστικής. Το μόνο που χρειάζεται είναι περίπου 10 λεπτά από τη μέρα σου δύο φορές την εβδομάδα και τα λάστιχα που θα βρεις μέσα στο IL Exclusive Fitness Box. Και, φυσικά, να πατήσεις play στο βίντεο, για να δεις κάθε άσκηση μία προς μία.  

Το πρόγραμμα αποτελείται από πέντε συνολικά ασκήσεις. Πρέπει να επαναλάβεις την κάθε μία 10 φορές για τρία συνολικά σετ. Και μην ξεχάσεις την ξεκούραση 10 δευτερολέπτων ενδιάμεσά τους. Πιο συγκεκριμένα, ξεκινάς με reverse flyes με flex band και συνεχίζεις με bird dog με superbandstanding rows με handles banddeadlifts με superband και glute bridges με mini band.

Δεν ξέρεις πώς θα αποκτήσεις το IL Exclusive Fitness Box και το περιεχόμενό του; Μπορείς να τηλεφωνήσεις στο 2109918938, να αφήσεις ένα σχόλιο κάτω από το βίντεο της Ιωάννας Λαουμτζή ή να στείλεις ένα μήνυμα στο Instagram, το Facebook ή την ιστοσελίδα της.