Δεν έχουμε όλoi γεννηθεί με DNA που μας εξασφαλίζει καλοσχηματισμένα χέρια με το που σηκώσουμε μία σακούλα σούπερ μάρκετ. Για την ακρίβεια, λίγοι είναι αυτοί οι (αντιπαθέστατοι) άνθρωποι που μπορούν να αποκτήσουν γυμνασμένα μπράτσα και σφιχτά χέρια χωρίς αρκετή προσπάθεια στο γυμναστήριο αλλά και εκτός. Φυσικά αυτό δεν μας σταματάει από το να αγαπάμε τα άκρα μας και όλα όσα μπορούμε να κάνουμε με αυτά (αγκαλιές, ισορροπία δέκα σφηνακίων ταυτόχρονα, burpies άμα έχουμε πολλή όρεξη), όμως έχουν υπάρξει στιγμές που ένα κάποιο φλαμπ-φλαμπ των μπράτσων, μας έχει κάνει να αισθανθούμε άβολα. Σε περίπτωση λοιπόν που θέλεις να προσπαθήσεις να χτίσεις τα χέρια σου λίγο παραπάνω, ιδού 4 μυστικά και συμβουλές που θα βοηθήσουν, έτσι ώστε να κρατάς τα τεράστια μπουρίτο που λιγουρεύεσαι πιο εύκολα.

Κάνε λίγες ασκήσεις, πολλές φορές μέσα στην ημέρα

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να διεκδικήσεις τους τρικέφαλούς σου; Μίνι σετ ασκήσεων καθόλη την διάρκεια της ημέρας. Και αυτό γιατί οι συγκεκριμένοι μύες κουράζονται αρκετά εύκολα, έτσι θα είσαι σε θέση να πετύχεις πολύ περισσότερες επαναλήψεις αν δεν προσπαθήσεις να τις βγάλεις όλες κατευθείαν, με ένα μόνο σετ. Μία καλή αναλογία για να ξεκινήσει κανείς είναι 15 επαναλήψεις σε κάθε session, για τρεις φορές την ημέρα. Το καλό της υπόθεσης είναι πως οι ασκήσεις χεριών μπορούν εύκολα να γίνουν σε μέρη που δεν είναι το γυμναστήριο και έτσι δεν θα απασχολήσουν πολύ από τον χρόνο σου.

Τα dips είναι φίλοι μας

Στα ελληνικά λέγονται και βυθίσεις και είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές και εύκολες ασκήσεις για τους τρικέφαλους και τους δελτοειδείς μύες. Μπορείς να την κάνεις παντού! Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μία γερή επιφάνεια που μπορεί να κρατήσει το βάρος σου. Προσοχή: σε περίπτωση που έχεις τραυματισμένους καρπούς, καλύτερα να την αποφύγεις ή να συμβουλευτείς τον γιατρό σου πριν την προσπαθήσεις.

Φάε πρωτεΐνη

H αδιαμφισβήτητη πρωταγωνίστρια του fitness ξαναχτυπάει. Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη και το σωστό χτίσιμο των μυών σε ολόκληρο το σώμα, επομένως πρέπει οπωσδήποτε να τις εντάξεις στην διατροφή σου. Εκτός αυτού, βοηθάνε στην γρηγορότερη λειτουργία του μεταβολισμού και συμβάλουν ενεργά στο κάψιμο του λίπους, αν κάτι τέτοιο επιθυμείς φυσικά.

Δοκίμασε το μποξ

Εκτός του ότι είναι ένας τέλειος τρόπος να αποκτήσεις τα χέρια των ονείρων σου, το boxing φροντίζει ολόκληρο το σώμα, χαρίζοντάς σου ό,τι χρειάζεσαι για να κάψεις λίπος, να συσφίξεις τους μύες σου και ταυτόχρονα να ξεσπάσεις για ό,τι σε έχει νευριάσει μέσα στην εβδομάδα. Και πάμε στοίχημα ότι είναι πολλά! Μέχρι να ανοίξουν ξανά τα γυμναστήρια, μπορείς να κάνεις κάποιες απόπειρες στο σπίτι.