Μπορεί να νιώθεις ότι αυτή την περίοδο έχεις κάπως πεσμένη λίμπιντο. Μπορεί απλά να θες ένα σεξουαλικό μπουστάρισμα. Μπορεί απλά να θες να δεις αν γίνεται να κάνεις ακόμα καλύτερο σεξ. Το θέμα είναι ότι ψάχνεις έναν εύκολο και απλό τρόπο η ερωτική σου διάθεση να ανέβει “σκαλοπάτια”. Ποιος είναι αυτός ο τρόπος; Κατανάλωσε τροφές, που θα σε βοηθήσουν. Ναι, εννοούμε αφροδισιακές. 

Ρόκα

© martin becker / Unsplash

Είναι από τις πρώτες τροφές που οι άνθρωποι αναγνωρίσαμε ως αφροδισιακές. Μάλιστα, εκτός από ανεβασμένη λίμπιντο, σύμφωνα με έρευνες, μπορούν να ανεβάσουν και την ανδρική γονιμότητα. 

Κανέλα

© Ngô Trọng An / Pexels

Η κανέλα είναι αρκετά πλούσια σε μαγγάνιο. Αυτό θεωρείται από τα βασικά ιχνοστοιχεία που μπορούν να αυξήσουν τη σεξουαλική διάθεση των αντρών. 

Βασιλικός

© Markus Spiske / Unsplash

Δεν χρειάζεται καν να τον φας. Αρκεί να τον μυρίσεις, μιας και θεωρείται ότι με αυτόν τον τρόπο θα σε διεγείρει και θα αυξήσει τη ροή του αίματός σου. Συνδυασμός που ξεκάθαρα ανεβάζει τη λίμπιντο. 

Τρούφα

© amirali mirhashemian / Unsplash

Ξανά, περισσότερη σημασία έχει η μυρωδιά. Ο λόγος εδώ είναι ότι το άρωμα της τρούφας είναι όμοιο με αυτό αρσενικής φερομόνης, της χημικής ουσίας που υποσυνείδητα μάς έλκει σε κάποιον. Επιπλέον, έχει υψηλές πρωτεΐνες, που αυξάνουν την αντοχή μας, οπότε μπορεί να ενισχύσει γενικά τη σεξουαλική μας ζωή. 

Τζίντζερ

© Pixabay / Pexels

Η κακή ροή και κυκλοφορία του αίματος είναι από τις πιο συχνές αιτίες στυτικής δυσλειτουργίας. Το τζίντζερ βελτιώνει και τους δύο αυτούς παράγοντες. 

Γλυκοπατάτα

© Ella Olsson / Unsplash

Οι γλυκοπατάτες περιέχουν μπόλικη βιταμίνη Α. Αυτό έχει σημασία, γιατί αυτή ενεργοποιεί την παραγωγή τεστοστερόνης και επηρεάζει τη δυνατότητά μας να διεγερθούμε σεξουαλικά. 

Σαμπάνια

© Evgeny Tchebotarev / Pexels

Δεν θα βελτιώσει στα σίγουρα το ίδιο το σεξ, αλλά αυξάνει τις πιθανότητες να θέλεις να κάνεις. Έρευνες έχουν δείξει ότι μία μικρή ακόμα ποσότητα αυξάνει στις γυναίκες γενικά το αίσθημα επιθυμίας, αλλά και σε έναν βαθμό μειώνει τις αναστολές τους. Βέβαια, οι μεγάλες ποσότητες ή η χρόνια βαριά κατανάλωση έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, μειώνοντας τη λίμπιντο. 

Σέλινο

© cottonbro / Pexels

Το σέλινο περιλαμβάνει μία ποσότητα (όχι πολύ μεγάλη) ανδροστενόνης. Πρόκειται για μία από τις ανδρικές φερομόνες, που μάς δημιουργούν υποσυνείδητα μία έντονη έλξη. Οπότε αν φας σέλινο, σε μία μεγάλη ποσότητα, θεωρείται ότι θα ανεβάσεις την ερωτική επιθυμία του παρτενέρ.

Σκόρδο

© Mike Kenneally / Unsplash

Ελπίζουμε ούτε εσύ ούτε ο παρτενέρ σου να μην έχετε θέμα με τη μυρωδιά ή τη γεύση του σκόρδου. Γιατί; Διότι είναι πλούσιο σε αλλισίνη. Αυτή βελτιώνει τη ροή του αίματος, βασικό παράγοντα για την ανεβασμένη λίμπιντο. 

Κουκουνάρι

© Leila Issa / Unsplash

Ένας παράγοντας πεσμένης λίμπιντο στους άντρες θεωρείται ότι μπορεί να είναι η έλλειψη ψευδαργύρου. Το κουκουνάρι μπορεί να καλύψει ικανοποιητικά αυτό το πρόβλημα και να επαναφέρει τη διάθεση για σεξ, μιας και περιέχει μπόλικο.

Μήλο

© Toni Cuenca / Pexels

Ένα μήλο την ημέρα κάνει περισσότερα από απλά τον γιατρό πέρα. Σύμφωνα με έρευνα του 2014, ένα μήλο ημερησίως αρκεί ώστε να βελτιωθεί αρκετά η σεξουαλική σου ζωή αν έχει αιδοίο. 

Σαφράν

© Mohammad Amiri / Unsplash

Η Κλεοπάτρα έκανε μπάνιο σε γάλα με σαφράν ακριβώς για τις αφροδισιακές του ιδιότητες. Και είχε δίκιο. Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι το σαφράν μπορεί να κάνει θαύματα για τη σεξουαλική μας ζωή. Επιπλέον, έχει φανεί ότι βοηθάει και στην καταπολέμηση παρενεργειών σχετικά με τη λίμπιντο, που προκαλούνται από ορισμένα αντικαταθλιπτικά φάρμακα.

Καυτερή πιπεριά

© Artem Beliaikin / Pexels

Οι καυτερές πιπεριές περιέχουν καψαϊκίνη. Αν δεν το κατάλαβες ήδη από το όνομά της, αυτή οφείλεται για την καυτερή του γεύση. Δεν κάνει, όμως, μόνο αυτή τη δουλειά. Η ουσία ερεθίζει τις νευρικές απολήξεις της γλώσσας μας, απελευθερώνοντας έτσι αδρεναλίνη. Αυτή με τη σειρά της αυξάνει τους παλμούς μας και απελευθερώνει ενδορφίνες, συνδυασμός που πάει στο φουλ τη διάθεσή μας για σεξ.

Σύκο

© Auguste A / Unsplash

Τα σύκα είναι πλούσια σε αμινοξέα. Τα αμινοξέα τους, λοιπόν, έχουν την ικανότητα να μπουστάρουν όχι μόνο τη λίμπιντο, αλλά και τη σεξουαλική αντοχή μας.

Σπαράγγι

© Karolina Grabowska / Pexels

Δύο παράγοντες παίζουν ρόλο εδώ. Ο ένας είναι τα υψηλά ποσοστά του σε βιταμίνη Ε, μιας και αυτή αυξάνει τη ροή του αίματος και του οξυγόνου στα γεννητικά όργανα. Ο άλλος είναι τα υψηλα ποσοστά καλίου, το οποίο συνδέεται με την παραγωγή της ορμόνης του σεξ.

Μπανάνα

© Deon Black / Unsplash

Αν είσαι άντρας, σου προτείνουμε να αγοράσεις μερικές. Οι μπανάνες περιέχουν ένα ένζυμο, που ονομάζεται βρωμελαΐνη. Έρευνες έχουν συνδέσει αυτό το ένζυμο με την αύξηση της σεξουαλικής επιθυμίας των αντρών.

Στρείδια

© cottonbro / Pexels

Υποθέτουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που το ακούς. Ξέρεις, όμως, τι τα κάνει αφροδισιακά; Από τη μία, περιέχουν πάρα πολύ ψευδάργυρο, ο οποίος ανεβάζει αρκετά την παραγωγή τεστοστερόνης. Από την άλλη, περιέχουν ντοπαμίνη, τη χημική ουσία που αυξάνει το γενικότερο αίσθημα επιθυμίας μας. 

Σολομός

© David B Townsend / Unsplash

Ο σολομός είναι γεμάτος με λιπαρά οξέα Ωμέγα-3. Όπως μάλλον γνωρίζεις, αυτά έχουν αρκετά θετικά επακόλουθα για τη γενικότερη υγεία μας. Αναφορικά με τη σεξουαλική, βοηθούν στην παραγωγή όλων των σχετικών με τη λίμπιντο ορμονών, δηλαδή των οιστρογόνων, της τεστοστερόνης και της προγεστερόνης. 

Καρύδια

© Sahand Babali / Unsplash

Είναι πλούσια σε Ωμέγα-3, οπότε ισχύει ό,τι διάβασες και για τον σολομό. Θα οδηγήσουν στην παραγωγή όλων των σχετιζόμενων με τη λίμπιντο ορμονών. 

Αμύγδαλα

© Karolina Grabowska / Pexels

Ξανά. Κι αυτά είναι πλούσια σε Ωμέγα-3, οπότε δεν χρειάζεται να επαναλάβουμε τα προηγούμενα. Επιπλέον, το άρωμα των αμυγδάλων θεωρείται ότι ενεργοποιεί το αίσθημα του πάθους.