Το γνωρίζουμε όλοι πως το νερό είναι ό,τι πιο σημαντικό και απαραίτητο για την υγεία του οργανισμού μας και τα οφέλη του στο σώμα μας είναι άπειρα, με πρώτο από όλα την ίδια μας την ζωή. Στην συνέχεια έχουμε τα πάντα από την διάλυση λίπους μέχρι την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και την ομαλή χώνεψη. Εκτός από τα καθιερωμένα οχτώ ποτήρια που πρέπει να πίνουμε καθημερινώς (δύσκολη αποστολή αν η κύστη σου έχει μέγεθος δαχτυλήθρας, αλλά είναι ένα άλλο θέμα αυτό), μπορούμε να εξασφαλίσουμε την ενυδάτωσή μας προσθέτοντας στο καθημερινό μενού ορισμένες τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Ιδού ποιες είναι αυτές.

Αγγούρια

H ψίχα των αγγουριών αποτελείται κυρίως από νερό, αλλά επίσης περιέχει βιταμίνη C και καφεϊκό οξύ τα οποία σε ανακουφίζουν από ενοχλήσεις του δέρματος και μειώνουν το πρήξιμο. Ειδικά όταν ο καιρός γίνεται πιο καλοκαιρινός, είναι απολαυστικότατα.

Μαρούλι

Το μαρουλάκι περιέχει 94% νερό, είναι ο πρωταγωνιστής για τις περισσότερες σαλάτες του κόσμου και σε κάνει να νιώθεις χορτάτος και γεμάτος ενέργεια. Ό,τι πιο εύκολο να το προσθέσεις στην διατροφή σου.

Ανανάς


Ναι, δεν είναι η θέση του πάνω σε μια πίτσα. Αλλά αξίζει την προσοχή σου. Εκτός του ότι πρόκειται για ένα από τα πιο νόστιμα και πιο ζουμερά φρούτα που υπάρχουν, ο ανανάς περιέχει το φυσικό ένζυμο bromelain που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Σάλτσα ντομάτας

Οι περισσότερες κονσέρβες με σάλτσα ντομάτας που θα βρεις στην αγορά αποτελούνται από 90% νερό. Επιπλέον, μισή κούπα σάλτσας έχει μόνο 50 θερμίδες χωρίς καθόλου λιπαρά! Προτίμησέ την αντί για οποιαδήποτε κρεμώδη σως την επόμενη φορά που λιγουρεύεσαι μακαρονάδα.

Κοτόσουπα

Ότι πρέπει για τέτοιον καιρό, η κοτόσουπα είναι σαν μία αγκαλιά σε μπόλ και σε κρατάει ενυδατωμένο όταν το χρειάζεσαι. Κάθε κούπα περιέχει 840 milligram νάτριο και 14 gram υδατάνθρακες που σε βοηθούν να απορροφήσεις τον ζωμό.

Grapefruit

Χαμηλώνει τα επίπεδα ινσουλίνης στον οργανισμό, σε βοηθάει να ελέγξεις την πείνα σου και να κάψεις περισσότερο λίπος. Δοκίμασε να προσθέσεις μισό grapefruit στο πρωινό σου ή να πιεις τον χυμό του σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Ναι, το ξέρουμε είναι πικρό αλλά συνηθίζεται.

Πορτοκάλια

87% νερό, γλυκά, ζουμερά και γεμάτα με βιταμίνη C. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην τρώμε ένα σε καθημερινή βάση, όσο ενοχλητικό και αν είναι το ξεφλούδισμα.

Μπρόκολο

Εντάξει δεν έχει και την πιο ευχάριστη μυρωδιά του κόσμου, όμως το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, φυτικές ίνες και ασβέστιο και μπορεί να αποτελέσει υπέροχη προσθήκη σε πολλά φαγητά. Και αν αυτά δεν φτάνουν για να σε πείσουν, αποτελείται από νερό στο 91% του!

Ζελές

Τhere’s always room for Jell-O. Γλυκός και δροσερός, ότι πιο κατάλληλο για τις απογευματινές λιγούρες όταν θέλεις κάτι γλυκό αλλά ελαφρύ ταυτόχρονα.

Μάνγκο

Υπέροχη και εξωτική γεύση και μία άριστη πηγή βιταμίνης Α, Β6, C καθώς και φυτικών ινών. Τip: κόψτο σε κομματάκια και βάλτο μέσα στο ζελέ!