Η πολύ πετυχημένη σειρά του Netflix The Witcher έχει επιστρέψει εδώ και μερικές μέρες με την δεύτερη σεζόν της, η οποία ίσως έχει ακόμα μεγαλύτερη απήχηση από την περσινή. Αν δεν την έχετε ακόμα παρακολουθήσει, η σειρά, που είναι βασισμένη σε βιβλίο που στη συνέχεια ενέπνευσε και το ομώνυμο videogame, ακολουθεί την ιστορία του Geralt (Henry Cavill), ενός “υβριδικού” πλάσματος, που είναι κάτι ανάμεσα σε άνθρωπος και μάγος-πολεμιστής, ο οποίος προσπαθεί να προσδιορίσει την αληθινή του φύση, ενώ παράλληλα μπλέκει στις κλασσικές μυθικές περιπέτειες που όλοι φανταζόμαστε. Μέρος της επιτυχίας της σειράς είναι σίγουρα και όσα την πλαισιώνουν, όπως τα σκηνικά και τα κοστούμια. Πράγματι, μια σειρά φαντασίας και ταυτόχρονα εποχής μπορεί να κατακρημνιστεί ή να απογειωθεί από την ποιότητα των κουστουμιών. Στην προκειμένη περίπτωση συνέβη το δεύτερο, χάρη στην ενδυματολόγο της σειράς Lucinda Wright, η οποία μιλώντας στο Fansided, εξήγησε τον τρόπο που προσέγγισε τη συγκεκριμένη δουλειά, αλλά και τον κάθε χαρακτήρα ξεχωριστά.
Έμπνευση
Σχετικά με όσα την ενέπνευσαν για τον σχεδιασμό των κοστουμιών, η ενδυματολόγος αναφέρει πως προσπάθησε να μπει στα παπούτσια ενός ανθρώπου εκείνης της εποχής. Για να το καταφέρει αυτό επισκέφθηκε μουσεία, διάβασε βιβλία, μελέτησε πίνακες. Σύμφωνα με την ίδια, ο πιο βασικός στόχος σε μια τέτοια δουλειά είναι τα κοστούμια να μην φαίνονται σαν “κοστούμια”, σαν props, αλλά σαν αληθινά ρούχα, “το θέμα είναι να τα κάνεις (τα κοστούμια) να μοιάζουν με ρούχα που έχουν φορεθεί, που είναι δικά τους.”
Geralt
Σε ό,τι αφορά την εμφάνιση του κεντρικού ήρωα της σειράς, του Geralt, η προσθήκη της νέας πανοπλίας ανυψώνει τον χαρακτήρα του σε αυτή την σεζόν, και σηματοδοτεί το νέο του ρόλο ως φύλακας της Ciri. Σχετικά με το νέο αυτό κοστούμι, η Wright σχολιάζει, “Ήθελα να κρατήσω το look με τα καρφιά από την πρώτη σεζόν. Αλλά ήθελα να κάνω την πανοπλία του λίγο πιο ‘ευλύγιστη’, σαν δεύτερο του δέρμα, ώστε να μπορεί να κινείται πιο άνετα, καθώς η δουλειά του είναι να παλεύει.”
Yennefer
Στη δεύτερη σεζόν, μαζί με τον χαρακτήρα της Yennefer εξελίσσεται και η εμφάνισή της. Την θέση των πιο δυναμικών κοστουμιών με τα οποία την βλέπουμε, που της προσέδιδαν το στοιχείο του “κακού”, πλέον παίρνουν σύνολα με πιο μαλακές γραμμές και ανοιχτά χρώματα. Καθώς η ηρωίδα επαναπροσδιορίζει τις προθέσεις της, τα ρούχα της επίσης γίνονται λιγότερο απειλητικά, και αποκτούν μια πιο ουδέτερη χροιά. Ένα από τα κοστούμια της που σύμφωνα με την ενδυματολόγο ήταν από τα πιο δύσκολα στην κατασκευή τους, ήταν το μαύρο φόρεμα με τις παγέτες στο 3ο επεισόδιο. Όπως εξηγεί η Wright, “έπρεπε να το κάνουμε να φαίνεται σαν να μην είναι φτιαγμένο από τίποτα, σαν να στάζει από πάνω της, αλλά στην πραγματικότητα είχαμε ενσωματώσει έναν κορσέ, και είχε μπανέλες, έδινε όμως αυτή την αίσθηση ότι δεν στέκεται πουθενά.”