start

Ο Μένιος Φουρθιώτης ξεκίνησε την καριέρα του κινούμενος στις παρυφές των μεσημεριανάδικων, όταν αυτά περνούσαν την σκληρή τους φάση, με τις χήρες των λαϊκών βάρδων να ξεμαλλιάζονται για το ποια έκλαψε καλύτερα τον μακαρίτη και τους συγγενείς του Τόλη Βοσκόπουλου να ανταλλάσσουν μούντζες ως κριτική για το βιβλίο που έγραψε ο “ξάδερφος Τόλη – τώρα”. Τα όνειρά του ήταν μεγάλα για να χωρέσουν στην ανωνυμία μιας δημοσιογραφικής ομάδας ή στην ψευδοεπωνυμία ενός πάνελ και σύντομα έδωσε το στίγμα της προσωπικής του αισθητικής κάνοντας lipsync στα τραγούδια της Έλλης Κοκκίνου, σε μία εκπομπή χωρίς σκηνικό, μια που η κάμερα στροβιλιζόταν ιλιγγιωδώς και αποκλειστικά γύρω από το πρόσωπο του.

Στη συνέχεια άλλαξε στυλ και προσανατολισμό ειδικευόμενος στα τηλεπαιχνίδια που προσέφεραν σπάνια δώρα, όπως πόρτες ασφάλειες, γαλακτομπούρεκα και κρέμες ομορφιάς που κρύβονταν μέσα σε μπαλόνια, τα οποία τρυπούσε με μια καρφίτσα και άλλαζε τα χαρτάκια σε περίπτωση που κάποιος τηλεθεατής αποδεικνυόταν περισσότερο τυχερός από ότι επέτρεπε το μπάτζετ. Ταυτόχρονα με την παρουσίαση, υπηρέτησε και το καλλιτεχνικό management, μάλιστα σε συνεργασία με τον Σπύρο Ρέβη εκπροσώπησε το γνωστό καλλιτέχνη Ταμπάκη, όταν αυτός αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την κακόφωνη επιτυχία του ως παρατράγουδο της Αννίτας Πάνια. Κάτι μπλεξίματα με την αστυνομία, εξού και η κατηγορία “της μαστροπείας, της διευκολύνσης ακολασίας και παραβίασης του νόμου περί εκδιδομένων προσώπων”, υποχρέωσαν το δίδυμο να ακολουθήσει ξεχωριστή πορεία, με τον εντελώς άσχετο με την υπόθεση Μένιο να βάζει τις μηχανές στο φουλ.

XXX

Στις ειδησεογραφικές  ζώνες, τα μεγάλα κανάλια τον ανακάλυψαν όταν φόρεσε ένα στρασάτο καπέλο και παρουσιάστηκε στο νεανικό δελτίο σαν manager της Τζούλιας Αλεξανδράτου, την οποία συνέστησε σαν “απόλυτη ελληνίδα σταρ“, αφαιρώντας το σχετικό στέμμα από την Άννα Βίσση, που εν μία νυκτί αποκαθήλωσε με την κατηγορία “είναι γριά“. Οι κάμερες τον παρακολουθούσαν σε καλλιτεχνικές περιοδείες που μύριζαν ιδρώτα και φτηνή κολώνια, αυτός έσπρωχνε τους ενοχλητικούς θαυμαστές και ζητούσε σεβασμό στο είδωλο, ώσπου  μια ημέρα κρεμάστηκε στα περίπτερα ένα dvd με τίτλο “Το Απαγορευμένο” όπου το γνωστό μοντέλο πρωταγωνιστούσε σε πορνογραφικές σκηνές, μερικές εκ των οποίων καθοδηγούνταν από μία φωνή έμπειρου σκηνοθέτη που έμοιαζε πολύ στο μάνατζερ της. Τόσο η σταρ, όσο και ο μάνατζερ, κατήγγειλαν ότι “τα πλάνα αποτελούν προϊόν κλοπής προσωπικών δεδομένων” και δήλωσαν έτοιμοι να αναθέσουν την υπόθεση στην Ελληνική Δικαιοσύνη, την οποία περιβάλλουν με εμπιστοσύνη και εκτίμηση. Πράγματι βρέθηκαν στα δικαστήρια αλλά όχι για τον συγκεκριμένο λόγο. Η απόλυτη Ελληνίδα πορνοστάρ κατήγγειλε ότι η αμοιβή της από την εταιρεία Sirina ως πρωταγωνίστρια του έπους, ύψους 200.000 ευρώ συν ΦΠΑ, αφαιρέθηκε από το χρηματοκιβώτιο της έπαυλης που διέμενε και θεώρησε υπεύθυνο τον στενό συνεργάτη της, ο οποίος με τη σειρά του την μήνυσε ζητώντας 240.000 ευρώ διότι είχε “υποστεί ηθική βλάβη” και είναι γνωστό ότι σε κάτι τέτοια θέματα ο Μένιος είναι αμείλικτος.

Rewind

Η ιδιότητα του μάνατζερ δεν αποτελεί αυτοσκοπό, αλλά ένα ακόμη σκαλοπάτι προς την κορυφή. Όταν ο τηλεοπτικός σταθμός “902-Αριστερά” που ανήκε στο ΚΚΕ αγοράζεται από τον επιτυχημένο επιχειρηματία Φίλιππο Βρυώνη, ο νέος ιδιοκτήτης αναζητά έμπειρα, αξιόπιστα και δυναμικά  στελέχη για να αναλάβουν την εμπορική διεύθυνση, το marketing και την διεύθυνση προγράμματος. Γνωρίζοντας τον Μένιο από το Extra, του αναθέτει ολόκληρο το πακέτο ευθυνών “τρία σε ένα” και έτσι γεννιέται ένας νέος σταθμός, το Epsilon, το οποίο εμφανίστηκε στην οθόνη με το λογότυπο του ομώνυμου αμερικανικού καναλιού. Προφανώς μεσολάβησαν κάποιες ενστάσεις από τους μυγιάγγιχτους Αμερικάνους, το λογότυπο αλλάζει και εν μέσω καπνογόνων και λέιζερ, ο διευθυντής marketing – προγράμματος – εμπορικού αναλαμβάνει τη παρουσίαση και μίας εκπομπής.

Τα “Αποκαλυπτικά Live” γράφουν μια ιδιότυπη ιστορία, στην οποία συμμετέχουν εξέχοντες και εξέχουσες panelistas που έχουν δημοσιογραφικό χρέος να υποδέχονται τον παρουσιαστή αλαλάζοντας και χειροκροτώντας καθώς κατεβαίνει τα σκαλιά όπως στα φινάλε της  Finos Film. Μετά την μακράς διαρκείας αποθέωση, ο Μένιος- Μαίνανδρος (πρωτοτυπεί γράφοντας ανορθόγραφα το όνομα του, το σωστό είναι Μένανδρος), αναλύει μία δικής του έμπνευσης επικαιρότητα όπου ο ανταγωνισμός χαρακτηρίζεται “σφριγηρός“, “κανείς δεν είναι άμοιρος αφθηνών“, “οι εξελίξεις θα αποτελέσει κόλαφο“, “η εκπομπή μεταδίδεται σύσσωμη“, “ο αγαπημένος Άγιος των παιδιών είναι ο Σάντα Κλόουζ”, “οι γραμματέες πρέπει να προσέχουν” και “όσοι πεθαίνουν χάνονται στην αγκαλιά του Μορφέα“. Τα θέματα που θίγονται είναι αυτοβιογραφικά, δηλαδή ο ίδιος ακούει  ένα δοξαστικό αφιέρωμα στον εαυτό του που διαβάζει ο ίδιος και συγκινείται, αλλά αυτό που τον ενδιαφέρει κυρίως είναι η οικογένεια, την οποία τιμά λέγοντας ότι “ο Θεός ξέρει σε ποιάν δίνει το θείο δώρο της μητρότητας και δεν κάνει λάθη“. Τώρα είναι η ώρα για να συγκινηθούν οι κυρίες του πάνελ, η προσβολή που προκύπτει από τον συνδυασμό αυτών που ο Θεός δεν τις θέλει για μανάδες με τη Ρούλα Κορομηλά δεν τις αφορά, έχουν να πασαλείψουν το πρόσωπό τους με το θαυματουργό Versace 1619 που θα τις διατηρήσει νέες και ακμαίες, αλλά και να αναστήσουν νεκρούς. Με καμάρι αναγγέλλουν σύσσωμοι ότι ο συγχωρεμένος σύζυγος της Φράνκα Ράιτ, δεν είναι ο Ράιτ των Pink Floyd, αλλά ο Γκίλμουρ του ίδιου γκρουπ που επέστρεψε από το σκοτάδι μόνο και μόνο για να παρακολουθήσει τον Μένιο καθώς μεταδίδει σε απευθείας σύνδεση την κηδεία του Παντελίδη, την οποία “καλύπτει το ελικόπτερο της εκπομπής“, δηλαδή ένα μικρό drone.

Rewind

Ο Μένιος υπολογίζει ότι οι τηλεθεατές που τον παρακολουθούν είναι 3 εκατομμύρια, αλλά δεν τους καταγράφει η εταιρεία μετρήσεων AGB-Nielsen γιατί τον πολεμάνε τα συμφέροντα και τα κατατροπώνει με μία μνημειώδη ομιλία που, αν ζούσαμε σε ένα ευνομούμενο κράτος, θα έπρεπε να διδάσκεται στις σχολές δημοσιογραφίας:

“Οι δημοσιογράφοι πρέπει να είμαστε αρεστοί, να είσαστε αρεστοί, όταν αυτά τα οποία λέμε, τι ωραία νούμερα που έδωσε την AGB, πρέπει να προσκυνάμε και όταν έχουμε ένα θέμα για την AGB που το λέει που ίδιος ο υπουργός δημοσίως δεν πρέπει να το λέτε. Κανένας δημοσιογράφος δεν μπορεί να παρουσιάζει τα θέματα με τα οποία καταγγέλλει την κυβέρνηση, η εκάστοτε κυβέρνηση, γιατί δεν συμφέρει τα συμφέροντα“.

Τα γεγονότα σύντομα τον δικαιώνουν και, έχοντας κάνει ρεπορτάζ για τον πρόεδρο της εταιρείας μετρήσεων, πληροφορεί το κοινό ότι τον συνέλαβαν, αλλά η είδηση δεν είναι τόσο τσεκαρισμένη όσο αυτή με τους Pink Floyd, οπότε αρχίζουν τα πρόστιμα. 100.000 ευρώ  για τη συγκεκριμένη περίπτωση, 140.000  για “ακραία ποιοτική υποβάθμιση προγράμματος” επειδή ο Μένιος, γνωστή ψυχούλα, φιλοξένησε έναν άνθρωπο “σε εμφανή μη νηφάλια κατάσταση” ο οποίος προανήγγειλε την αυτοκτονία του, σιγά-σιγά φτάσαμε στην απόφαση για οριστική διακοπή των τηλεοπτικών του εκπομπών γιατί το ΕΣΡ ανακάλυψε ότι κάποιοι διαγωνισμοί δεν ήταν ακριβώς διαγωνισμοί αλλά “παραπλάνηση του κοινού, τα δώρα φαίνονται να έχουν πληρωθεί εντός της ίδιας εκπομπής σε πρόσωπα των οποίων τα κινητά διαφοροποιούνται κατά το τελευταίο και μόνο ψηφίο τους”.

Erase

O Θεός ξέρει σε ποιον δίνει πολλές ευκαιρίες καριέρας και φροντίζει τα πρόστιμα να τα πληρώσει η νέα ιδιοκτησία του καναλιού που μετονομάστηκε σε Open. Επίσης, μετά από λίγο επανέφερε τον Μένιο στο αγαπημένο του (neo) Epsilon που πλέον έχει άδεια τοπικής εμβέλειας, αλλά πάντα βρίσκει τον τρόπο να ξεπερνάει τα σύνορα της Αττικής. Ιδιοκτήτης του ο κλασικός επιτυχημένος επιχειρηματίας Βρυώνης, τον οποίο νωρίτερα ο Μένιος είχε καταγγείλει για ιστορίες με “αχυρανθρώπους”, “μπράβους”, “επιθέσεις με γυάλινα μπουκάλια” και άλλα ελαφρώς δυσάρεστα, αλλά όταν έχεις καλή καρδιά τα ξεχνάς και πας παρακάτω.

Το “παρακάτω” του Μένιου διαθέτει πολιτική διάσταση. Ξεκίνησε με επίσημη ανακοίνωση από την πιο αξιόπιστη εκπομπή, δηλαδή την δική του: “Θα κατέβω υποψήφιος στις επόμενες δημοτικές εκλογές στον μεγαλύτερο δήμο της χώρας. Θα ανακοινωθεί και επίσημα. Έχω ζητήσει να αναλάβω το εμπορικό κομμάτι του συγκεκριμένου δήμου. Από τις πολύ μεγάλες εταιρείες της χώρας θα ζητήσω -επειδή αυτό το κανάλι χτίστηκε από το μηδέν στα οικονομικά και πουλήθηκε κερδοφόρο- να κάνουμε το ίδιο και στον δήμο“.

Δυστυχώς το σχέδιο πώλησης του κερδοφόρου δήμου δεν προχώρησε, αλλά μετά πήρε σειρά η βουλευτική υποψηφιότητα στην Β´ Αθήνας, που κι εδώ τα σχέδια ήταν σοβαρά, όπως άλλωστε όλες οι δραστηριότητες του επίδοξου πολιτικού, όμως κάτι έλειπε και αυτό ήταν η Ευλογία. Φωτογραφήθηκε στο instagram με τον Αρχιεπίσκοπο, εξήγησε ότι αυτό σημαίνει πως πλέον όλα είναι έτοιμα για να τιμήσει τον πολιτικό στίβο και πόζαρε μπροστά σε ένα τραπέζι πάνω στο οποίο υπέγραφε κάτι επίσημα χαρτιά, δηλαδή το fax με τα νούμερα τηλεθέασης. “Έτοιμο το υποψήφιο γραφείο”, ενημέρωσε τα τρία εκατομμύρια των θαυμαστών του που είναι σίγουροι ότι το συγκεκριμένο ξύλινο έπιπλο κάποτε θα πάψει να είναι “υποψήφιο” και θα γίνει κανονικό γραφείο, άλλωστε λίγες είναι οι ιστορίες με τα αντικείμενα από ξύλο που απέκτησαν ψυχή;

Ο Πινόκιο είναι μία από αυτές, αλλά δυστυχώς η ζωή δεν είναι παραμύθι.

Pause

Οι ξεκάθαρες πολιτικές θέσεις, οι απίστευτες προσφορές προς τον ελληνικό λαό δώρων όπως το τσοκοσλιμ, με το οποίο “αδυνάτισαν όλοι σταρ του Χόλιγουντ τους οποίους συνάντησα στις Κάννες“, αλλά και οι αποκαλύψεις του για κυκλώματα που απομυζούν το υστέρημα του ελληνικού λαού, μετέτρεψαν τον Μένιο Φουρθιώτη σε κινούμενο στόχο και έτσι φτάσαμε στα τελευταία δραματικά γεγονότα. Εκεί που ο μάνατζερ-δημοσιογράφος-πολιτικός έκανε ξέγνοιαστα την εκπομπή του ζητώντας από τους εισαγγελείς να συλλάβουν όσους εχθρούς δεν έχουν ακόμη συλληφθεί, ο συγκλονισμένος αρχισυντάκτης του βγήκε στον αέρα για να ανακοινώσει ότι 100 -150 άτομα πηγαίνουν προς το πλατό με σκοπό να τον δολοφονήσουν. Στο άκουσμα των απειλών ο Μένιος δεν δείλιασε, δεν υπέκυψε, δεν τράπηκε σε φυγή. Ζήτησε μόνο την προστασία της ελληνικής αστυνομίας, η οποία ανταποκρίθηκε αντιλαμβανόμενη ότι στην ουσία προστατεύει το πολιτικό μέλλον αυτού του τόπου. Τον θωράκισε όπως όφειλε με 9 περιπολικά και 14 αστυνομικούς, αλλά δυστυχώς όχι για πολύ. Μετά από συντονισμένο σχέδιο (άραγε από που; Κρίμα που δεν βγαίνει στην εκπομπή ο Νίκος Νικολόπουλος για να μας ανοίξει τα μάτια) ο Μένιος κυκλοφορεί άνευ αστυνομικής συνοδείας και το γεγονός προκαλεί ερωτηματικά για την αξιοπιστία της ελληνικής πολιτείας, ελπίζω να καταλαβαινόμαστε.

 

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!