Εν όψει της νέας πολυαναμενόμενης ταινίας House Of Gucci, το φαινόμενο που ονομάζεται Lady Gaga έκανε το ντεμπούτο της στο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue, φορώντας Schiaparelli, την επιτομή του avant-garde στη μόδα αυτή τη στιγμή. Την φωτογράφιση ανέλαβε ο θρύλος Steven Meisel ενώ το styling επιμελήθηκε άλλος ένα εμβληματικός άνθρωπος του χώρου, ο διευθυντής της βρετανικής Vogue, και εξαιρετικά χαρισματικός Edward Enninful. Το αποτέλεσμα μάλλον θα μείνει στην ιστορία των εξωφύλλων, αν και δε θα περιμέναμε τίποτα λιγότερο από αυτή τη τριπλέτα που ό,τι αγγίζει γίνεται χρυσός. Κάτι ακόμα που σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο είναι η συνέντευξη της Gaga στην οποία εξομολογείται για πρώτη φορά τα όσα πέρασε για να υποδυθεί την ηρωίδα της νέας της ταινίας, Patrizia Reggiani. Σας έχουμε όλες τις γαργαλιστικές λεπτομέρειες παρακάτω.

Ας μιλήσουμε πρώτα για την μαξιμαλιστική και ευφυώς ετερόκλητη περιβολή της Gaga στο εξώφυλλο.

Την βλέπουμε με μια τουαλέτα Schiaparelli, με βαθύ ντεκολτέ σε σχήμα καρδιάς και μαύρο χρώμα, που ολοκληρώνεται με κάτι που θυμίζει χρυσά πλουμιστά φτερά στο κάθε πλάι, και ιδιαίτερη ύφανση από μεταξωτό ταφτά που κάνει την απαραίτητη αντίθεση με το “ήσυχο” υλικό του υπόλοιπου φορέματος. Το λουκ συμπληρώνεται με ένα απλό αλλά ιδιαίτερο περιδέραιο που φαντάζει σαν μια σειρά από πολυτελή διαμαντένια δόντια, ένα κόσμημα που βρίσκεται σε απόλυτη σύμπνοια με τα σουρεαλιστικά στοιχεία που μας έφερε ο οίκος αυτή τη σεζόν. Το μαλλί και το μακιγιάζ πάνε κόντρα στην πολυτελή κομψότητα του φορέματος, κάνοντας νύξη στην λαμπρά κιτς δεκαετία των ΄80ς, κλείνοντας παράλληλα το μάτι στην περίοδο που εκτυλίσσεται και η ταινία.

Αυτό φρόντισαν να κάνουν και στην υπόλοιπη φωτογράφιση, στην οποία όπως περιγράφει ο Enninful, εξερευνούν στιλιστικά τις τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα. Το φόρεμα σχεδίασε αποκλειστικά ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου και το νέο όνομα της μόδας που αν μας ρωτάτε πρόκειται να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους σχεδιαστές της  γενιάς του. Ο νεόφερτος και μοναδικά ταλαντούχος Daniel Roseberry, μιλώντας για την έμπνευση πίσω από αυτή τη δημιουργία (η οποία χρειάστηκε έξι εβδομάδες για να φτιαχτεί!) ανέφερε στην Vogue ότι προέρχεται από ένα μπουκαλάκι αρώματος που είχε σχεδιάσει η ιδρύτρια του οίκου, Elsa Shiaparelli. Για μήνες πάλευε με αυτή την ιδέα, καταλήγοντας τελικά σε αυτό το αριστούργημα, που έχει τις αισθητικές του ρίζες στην μπουρζουά δεκαετία των ’30ς.

Στην συνέντευξη, την οποία επιμελήθηκε ο Giles Hattersley, η Gaga μιλάει εφ’ όλης της ύλης για την πολυαναμενόμενη ερμηνεία της στο House Of Gucci, χωρίς να αφήνει τίποτα απ’ έξω, με την συνήθη ειλικρίνεια που πάντα μας γοητεύει. Μια από τις μεγάλες εξομολογήσεις που κάνει είναι ότι για να αποδώσει σωστά τον ρόλο, παρέμεινε in-character για 15 μήνες, μπροστά και πίσω βέβαια από τις κάμερες. Σε αυτή την διαδικασία, έβαψε τα μαλλιά της καστανά, μιλούσε μόνο με την ιταλική προφορά, και έβαλε στόχο να φέρεται κάθε λεπτό όπως θα φερόταν η real-life ηρωίδα που υποδύεται. Η απαράμιλλη αφοσίωση της Gaga σε αυτό το ρόλο μάλλον υπόσχεται μια ερμηνεία που δε θα απογοητεύσει. Ωστόσο, η τραγουδίστρια και ηθοποιός αναφέρει επίσης πως προς το τέλος των γυρισμάτων, αντιμετώπισε ψυχολογικά προβλήματα εξαιτίας του τόσο εντατικού εμβαπτισμού της στο χαρακτήρα της Reggiani.