Εσύ τί έκανες ενμέσω lockdown; Το ‘ριξες στη ζωγραφική; Έψησες καμιά ντουζίνα banana-breads; Διάβασες όλα τα βιβλία που δεν είχες ακουμπήσει εδώ και χρόνια; Ή μήπως έμαθες καμιά-δυο καινούργιες ξένες γλώσσες; Μπορεί όλα αυτά, μπορεί και τίποτα, σε κάθε περίπτωση μπράβο σου, you do you. Όλα αυτά και άλλα τόσα είχε βάλει στόχο να κάνει η Cara Delevigne κατά τη διάρκεια της καραντίνας, όπως είπε σε πρόσφατη συνέντευξή της στο Cosmopolitan, ωσάν το πολυπράγμον και αεικίνητο άτομο που μας έχει αποδείξει ότι είναι. Αντί αυτού έκανε κάτι που σύμφωνα με τις συμβάσεις της κοινωνίας μας θεωρείται λιγότερο “παραγωγικό” αλλά τελικά πολύ πιο fun αν με ρωτάς. Αποφάσισε να επικεντρωθεί στον εαυτό της και πιο συγκεκριμένα στην αυτοϊκανοποίησή της, βάζοντας ως στόχο τον απόλυτο οργασμό.

cosmo

Courtesy of Cosmopolitan US

Η αλήθεια είναι ότι η σχέση της ηθοποιού και powerhouse μοντέλου με την σεξουαλικότητά της είναι κάτι που συνειδητά έχει φροντίσει να προβάλλει πολύ ανοιχτά προς τα έξω, σε αντίθεση με τους περισσότερους μεγάλους celebrity που παλεύουν με νύχια και με δόντια να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους. Συγκεκριμένα  η Cara έκανε coming out το 2017 ως ομοφυλόφιλη σε μια εποχή που το χολυγουντιανό στερέωμα δεν ήταν ακόμα ακριβώς LGBTQI+ friendly, ενώ και στις αρχές του 2020 ανακοίνωσε επισήμως ότι είναι pansexual.  Παράλληλα σχεδόν σε κάθε ευκαιρία που της δίνεται σε συνεντεύξεις ή ομιλίες μιλάει ανοιχτά και ακομπλεξάριστα για διάφορες πτυχές της σεξουαλικότητας εν γένει, γεγονός που την έχει καταστήσει το πλέον poster-person της σεξουαλικής ενδυνάμωσης.

 

 

Στην πραγματικότητα η σχέση της Cara με την αυτοϊκανοποίηση ήρθε ίσως πολύ νωρίτερα απ’ ότι για τους περισσότερες από εμάς, καθώς όπως λέει, αυτή ήταν η νόρμα στο ιδιωτικό σχολείο-οικοτροφείο στο οποίο φοιτούσε μέχρι τα 18 της. Παρ’ όλα αυτά πολύ γρήγορα βαρέθηκε την κλασσική “δουλίτσα” και άρχισε να πειραματίζεται με sex toys. Υπήρχε όμως, και ακόμα υπάρχει, μια προβληματική που συνδέεται με τα περισσότερα γυναικεία παιχνίδια αυτοϊκανοποίησης. Στην συντριπτική πλειοψηφία τους τα sex toys είναι σχεδιασμένα με βάση το male gaze, κοινώς η γκάμα τους εν πολλοίς περιορίζεται σε δονητές σε σχήμα πέους που στην καλύτερη μπορεί έστω να έχουν τα κλασσικά ¨αυτάκια¨ για την κλειτορίδα. Συμπέρασμα; Άσχετα με την σεξουαλική σου κατεύθυνση, αν θέλεις να αυτοϊκανοποιηθείς, η μόνη επιλογή που έχεις είναι κάποιος δονητής που θυμίζει το αντρικό μόριο, και η πατριαρχία ακόμα καλά κρατεί. Άλλο ένα θέμα που θίγει το μοντέλο σχετικά με τους συμβατικούς δονητές είναι η αποτελεσματικότητα και η επίδοση, καθώς όταν ένα προϊόν παράγεται για να χρησιμοποιηθεί από γυναίκες αλλά τον σχεδιασμό του επιμελούνται ανδροκρατούμενες εταιρείες, τότε μάλλον κάτι δεν έχει πάει πολύ καλά. Τι μπορούσε όμως να γίνει;

 

Καταλυτικό ρόλο έπαιξε η γνωριμία του μοντέλου το 2019 με την Lora DiCarlo, επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στον τομέα των sex toys, η οποία ήρθε σαν απομηχανής θεός να σώσει την κατάσταση. Η Cara δεν έχασε καθόλου χρόνο και το 2020 ανέλαβε τα ηνία της επιχείρησης μαζί με την DiCarlo, με σκοπό να καταφέρει να αναστρέψει τον σεξισμό που χαρακτηρίζει την συγκεκριμένη βιομηχανία. Πέρα από συνιδιοκτήτρια, το μοντέλο συμμετέχει στην δημιουργική διαδικασία, από τον σχεδιασμό προϊόντων μέχρι την στρατηγική μάρκετινγκ, ενώ μέρος των καθηκόντων της είναι να δοκιμάζει όλους τους νέους δονητές πριν βγουν στην αγορά. Dream job; Τουλάχιστον.

Δονητές Lora DiCarlo

Τι ακριβώς προσφέρει όμως αυτή η εταιρεία και πως διαφέρει από ότι ξέραμε μέχρι σήμερα; Τα sex toys της εταιρείας Lora DiCarlo είναι σχεδιασμένα με μοναδικό στόχο την γυναικεία ικανοποίηση, τόσο όσον αφορά την μινιμαλιστική καλαίσθητη εμφάνισή τους που απέχει παρασάγγες από τους φαλλικούς κιτς δονητές του “χθες”, όσο και σχετικά με την αποδοτικότητά τους. Συγκεκριμένα, πέρα από την Cara που αποτελεί τον βασικό δοκιμαστή τους, όλα τα sex toys πριν βγουν στην αγορά στέλνονται σε φίλες και γνωστές των δυο επιχειρηματιών, προκειμένου να περάσουν από όσες περισσότερες γυναίκες γίνεται ώστε οι επιδόσεις τους να είναι διεξοδικά αποδεδειγμένες. Συνεπώς υπάρχει διαρκές feedback και το τελικό προϊόν είναι το καλύτερο δυνατό.

Μπράβο λοιπόν στην Cara Delevigne και στην Lora DiCarlo για όλη την δουλειά που κάνουν για την γυναικεία σεξουαλική απελευθέρωση και ενδυνάμωση. Και αν υπάρχει ένα μόνο πράγμα που θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερα είναι να στείλουν κανένα press kit και κατά εδώ, όχι τίποτα άλλο, είναι καλό μάρκετινγκ.