Ουκ ολίγες είναι οι celebrity που αποφασίζουν να στραφούν στην επιχειρηματικότητα τα τελευταία χρόνια στο Hollywood, επενδύοντας έτσι έξυπνα τα διόλου αμελητέα ποσά που εισπράτουν. Και αν μας ρωτάτε, πολύ καλά κάνουν. Από την Gwyneth Paltrow με το Goop, μέχρι την Kim Kardashian και τα Skims, και από την Reese Witherspoon και την εταιρεία παραγωγής Hello Sunshine, μέχρι την Rihanna και τα Fenty, πολλές είναι οι καλλιτέχνιδες που έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν επιχειρηματικά. Είτε μας αρέσουν τα προϊόντα τους είτε όχι, είτε συμπαθούμε τα πρόσωπα είτε όχι, πρέπει να παραδεχτούμε την επιχειρηματική δεινότητα, που όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος, σίγουρα τις χαρακτηρίζει.

Σε αυτό το τρένο θα επιβιβάστεί πολύ σύντομα άλλο ένα πολύ δυνατό όνομα, και ένα από τα μεγαλύτερα ποπ είδωλα της τελευταίας δεκαετίας. Αναφερόμαστε βέβαια στην Ariana Grande η οποία πρόκειται να λανσάρει αύριο, 12 Νοέμβρη, το πρώτο drop της νέας σειράς καλλυντικών της νεοσύστατης εταιρείας της R.E.M. Σε πρόσφατη συνέντευξη στο ELLE, η αγαπημένη τραγουδίστρια μίλησε για την εμπειρία της δημιουργίας, για τα καλλυντικά που θα μας φέρει, και για άλλα πολλά. Αναφερόμενη στην απόφασή της να ιδρύσει την R.E.M, η Grande εξομολογείται, “Ένιωθα άγχος και δεν ήμουν τόσο σίγουρη, γιατί ποτέ δεν θέλω να κάνω κάτι επειδή είναι δημοφιλές και φαίνεται ότι πιάνει. Πρέπει να αισθάνομαι ότι είναι κάτι πολύ συνειδητό για μένα, και ότι έχω πολύ πάθος για αυτό. Πρέπει να νιώθω ότι μου ταιριάζει και ότι είναι αυθεντικό.” Και όπως φαίνεται το αποτέλεσμα της προσπάθειας της Grande και της ομάδας της, που κράτησε δυο χρόνια, άξιζε τον κόπο, αφού όπως λέει, είναι πολύ περήφανη και ευγνώμων για αυτό που μας παρουσιάζει.

 

Αν αναρωτιέστε από που προέκυψε το όνομα, η Grande “δανείστηκε” τον ομώνυμο τίτλο  του πιο αγαπημένου απ’ όλα τα τραγούδια της, του R.E.M. Όσο για την απόδοση των προϊόντων, αυτή είναι μάλλον εγγυημένη, αφού η ποπ σταρ τέσταρε στις πιο “αντίξοες συνθήκες” όλα τα προϊόντα του νέου της brand αφού τα χρησιμοποίησε τόσο στην τελευταία της περιοδεία, όσο και στο σετ του The Voice.

 

Τι ακριβώς περιλαμβάνει το πρώτο drop, με όνομα “chapter one”; Highlighters, ψεύτικες βλεφαρίδες, μολύβια ματιών, eyeliners, μια παλέτα σκιών, κραγιόν και lipgloss, όλα δηλαδή τα καλλυντικά staples της Grande. Οι συσκευασίες, όπως και τα ονόματα των προϊόντων έχουν αέρα από ’90ς. Μια έξυπνη πινελιά από πλευράς marketing, αφού αυτή η δεκαετία είναι η αγαπημένη τάση της GenZ, της γενιάς στην οποία ανήκει ένα μεγάλο μέρος από το κοινό της Grande. Καλό είναι να σημειωθεί επίσης πως όλα τα καλλυντικά της σειράς είναι vegan και cruelty-free.

 

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!