Μία είναι η καθολική αλήθεια για τις μπάλες γυμναστικής. Όταν βλέπεις ανθρώπους να ασκούνται με αυτές, έχεις την αίσθηση ότι κάνουν τα πράγματα πολύ πιο εύκολα και ευχάριστα. Ωστόσο, όταν εσύ γυμνάζεσαι με αυτές, συνειδητοποιείς ότι πολλαπλασιάζουν τη δυσκολία της αρχικής άσκησης και συγχρόνως σε αφήνουν να παλεύεις για τη ζωή σου, δηλαδή για να μη χάσεις την ισορροπία σου και πέσεις. 

Αν, λοιπόν, έχεις ασκηθεί με μπάλα γυμναστικής, τότε σε έπιασε άγχος μόνο που είδες το βίντεο με το workout challenge της Lupita Nyong’o, που μάς προκάλεσε να δοκιμάσουμε κι εμείς. Η ηθοποιός έβαλε το Ghana Bounce του Ajebutter22 να παίζει. Έπειτα, ισορρόπησε γονατιστή πάνω στην μπάλα της, σήκωσε όρθιο τον κορμό της και άρχισε να χορεύει. Δεν σου φαίνεται δύσκολο; Λοιπόν, θα σου φανεί όταν δεις ακόμα και κάποια τόσο γυμνασμένη όσο η Nyong’o να χάνει ανά διαστήματα την ισορροπία της και να κινδυνεύει να πέσει. 

Θες λόγους να το δοκιμάσεις; Ακόμα κι αν απλά σταθείς πάνω στην μπάλα, οι κοιλιακοί σου θα γυμναστούν. Προφανώς, θα γυμναστούν ακόμα περισσότερο οι ίδιοι και οι γλουτοί σου αν ακολουθήσεις το παράδειγμα της ηθοποιού και χορέψεις. Εκείνη μάς προκαλεί να το κάνουμε για ένα λεπτό και με το ίδιο τραγούδι. Εσύ, βέβαια, μπορείς να το κάνεις για όσο αισθάνεσαι ότι αντέχεις και, αν νιώθεις ότι θα σε βοηθήσει, να αντικαταστήσεις τον Ajebutter22 με Κωνσταντίνο Αργυρό. 

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!