Το σεξ έχει γενικά οφέλη στη ζωή μας και στην ψυχική και σωματική μας υγεία. Ένα από αυτά είναι και το γεγονός ότι βοηθά στη μείωση του στρες μας. Από μόνο του και ειδικά αν συνοδεύεται από οργασμό, εκκρίνει στον οργανισμό μας τις ορμόνες της χαράς και μειώνει αυτές του άγχους. Ωστόσο, για τις πιο στρεσογόνες περιόδους της ζωής σου, μπορείς να επωφεληθείς ακόμα περισσότερο από την αγχολυτική του δράση. Πώς; Δοκιμάζοντας στάσεις, που βοηθούν ακόμα περισσότερο στη μείωση του στρες. 

Spooning

Αυτή η στάση, που είναι σχεδόν αγκαλιά, βοηθάει την ψυχολογία με την εγγύτητα, που δημιουργεί μεταξύ των συμμετεχόντων. Παράλληλα, είναι χαμηλής έντασης, οπότε δεν θα ανεβάσει απότομα τους παλμούς σου. Ξαπλώνετε πλάγια ο ένας δίπλα στον άλλον, με τον έναν από τούς δύο να έχει την πλάτη του στον άλλον. Αυτός, που βρίσκεται από πίσω, είναι αυτός, που θα κάνει τη διείσδυση.

Λωτός

Μία στάση αγκαλιά, που σε κάνει να νιώθεις σχεδόν σαν να χουχουλιάζεις με τον παρτενέρ σου, ενώ είναι και χαμηλής έντασης. Με άλλα λόγια, εγγυάται ότι οι παλμοί θα μείνουν σε χαλαρά επίπεδα και ότι θα έχεις τα οφέλη της εγγύτητας. Το άτομο, που θα κάνει τη διείσδυση, μένει καθιστό ή σε θέση πεταλούδας. Ο άλλος έρχεται από πάνω, ώστε να βρεθείτε πρόσωπο με πρόσωπο, με τα πόδια να μπλέκονται πάνω στον παρτενέρ. 

Ενισχυμένο ιεραποστολικό

Σκέψου ακριβώς το ιεραποστολικό, αλλά με ένα μαξιλαράκι κάτω από τη λεκάνη του ατόμου, που βρίσκεται από κάτω, να βοηθάει την κατάσταση. Η διείσδυση γίνεται πολύ πιο εύκολα και ομαλά, ενώ είναι εγγύηση ότι θα περάσεις καλά, χωρίς να αγχωθείς και να κοπιάσεις πάρα πολύ. 

Flat doggy-style

Το κλασικό doggy-style στα τέσσερα μπορεί να γίνει αρκετά άβολο και κουραστικό, με αποτέλεσμα να ενισχύσει και το πιθανό στρες σου. Αυτή η στάση κάνει τα πράγματα πολύ πιο απλά. Το άτομο, που βρίσκεται από κάτω στο doggy-style, παίρνει την γνωστή θέση και μετά αρχίζει να κατεβάζει το σώμα του προς τα κάτω, ξαπλώνοντας ουσιαστικά στο στρώμα μπρούμυτα. Η διείσδυση γίνεται από πίσω με παρόμοιο τρόπο. 

Άροτρο

Μπορεί η στάση να μοιάζει κουραστική, αλλά αυτός που είναι το “άροτρο” λαμβάνει πολλά χαλαρωτικά οφέλη, αντίστοιχα με αυτά της yoga. Ουσιαστικά ξαπλώνει ανάσκελα και σηκώνει πάνω τα πόδια του. Ανάλογα την ευλυγισία του και τι το βολεύει, τα πόδια μπορούν να τοποθετηθούν στους ώμους του παρτενέρ ή να τα πάει πίσω προς το σώμα του.