Πριν από 19 χρόνια ο τηλεοπτικός ελληνισμός αποχαιρετούσε το 2001 βλέποντας τον Τσάκα να αναποδογυρίζει τραπέζια και να αναδεικνύεται ο νικητής του Big Brother. Η τηλεθέαση εκτοξευόταν στο μυθικό 85% και από τότε μοιάζει σα να έχουν περάσει αιώνες. Στο διάστημα που μεσολάβησε τα ριάλιτι πολλαπλασιάστηκαν, στην προσπάθειά τους να γίνουν πιο ακραία κατέληξαν αστεία όπως το φετινό Bachelor του Alpha, αλλά και το κοινό κουράστηκε, σε κάποιες περιπτώσεις απηύδησε και απ’ ό,τι φαίνεται ψάχνει μια ευκαιρία για να γυρίσει την πλάτη στην συγκεκριμένης τυπολογίας τηλεόραση.
Την Παρασκευή το βράδυ η ευκαιρία ονομαζόταν “Ευτυχία“. Ο ΑΝΤ1 προέβαλε την ταινία που αναφέρεται στη ζωή της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου και απέναντι στην ιστορία ενός αληθινού ανθρώπου, τα ριάλιτι των ακραίων καταστάσεων και χαρακτήρων υπέστησαν δεινή ήττα που, αν συγκριθεί με τις προσδοκίες και το κόστος, παίρνει διαστάσεις συντριβής.
Το Big Brother (στο οποίο έγινε προσπάθεια να βρεθούν δικαιολογίες για τον παίκτη που διαφήμισε τον βιασμό σαν σεξουαλική εκτόνωση), νικήτρια αναδείχθηκε ένα φασαριόζικο κορίτσι από την Κρήτη (όταν δεν συμμετέχουν Κύπριοι, τα ριάλιτι κερδίζουν οι Κρητικοί, π.χ Big Brother του Alpha, Bar του Mega, Mission του ΑΝΤ1) σημείωσε τηλεθέαση που έμεινε κάτω από το 20%. Λίγο πιο πάνω (22,1%)  βρέθηκε το Bachelor, ένα ριάλιτι που αν δεν ήταν τόσο θλιβερό θα προκαλούσε γέλια, ενώ νικητής της βραδιάς ήταν η ταινία “Ευτυχία” με 30,1%.
Μπορεί η μονομαχία να μην σηματοδοτεί την οριστική στροφή του τηλεοπτικού κοινού προς την μυθοπλασία, όμως αποτελεί μια μικρή χαραμάδα που τα κανάλια επιθυμούν με κάθε τρόπο να κλείσουν. Έχουν κάνει επένδυση στα ριάλιτι, από εκεί αντλούν έσοδα και αναλώσιμούς πρωταγωνιστές των υπολοίπων εκπομπών τους, δεν θα αφήσουν το πεδίο χωρίς να δώσουν μάχη. Ήδη οι συμμετέχοντες στο Survivor ταξιδεύουν προς Άγιο Δομίνικο κάτω από συνθήκες στρατιωτικής αποστολής.

 

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!