Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί την επιχειρηματική δεινότητα των Kardashians και Σια. Κάθε μια από τις αδερφές Kardashian-Jenner, εκμεταλλευόμενες την τεράστια πλατφόρμα που έχουν τόσα χρόνια χτίσει, έχουν ήδη φτιάξει μια μικρή αυτοκρατορία από brands. Ανάμεσά τους οι εταιρείες καλλυντικών Kylie Cosmetics και ΚΚW Beauty, της Kylie και της Kim αντίστοιχα, και βέβαια το brand 818 Tequila της Kendall. Μέσα σε όλη αυτή την επιχειρηματική δραστηριότητα ωστόσο, έχουν προκύψει ήδη διάφορα μικρά σκάνδαλα, όπως η πολιτισμική ιδιοποίηση που έκανε σε μια από τις καμπάνιες της Kendall και το θέμα με την αντιγραφή του ονόματος της νέας εταιρείας καλλυντικών της Κim.

Tώρα έρχεται στην επιφάνεια άλλο ένα στραβοπάτημα, αυτή τη φορά από την Kylie Jenner. Πιο συγκεκριμένα, με την κυκλοφορία της νεας περιορισμένης σειράς καλλυντικών της Kylie Cosmetics εν όψει του Αγίου Βαλεντίνου, η επιχειρηματίας και influencer βρέθηκε στο στόχαστρο καθώς όπως φαίνεται τα γκλος της σειράς αυτής έχουν πανομοιότυπη συσκευασία με τα γκλος μιας άλλης μικρότερης εταιρείας. Ο λόγος για τα Trixie Cosmetics, το brand καλλυντικών της επιχειρηματία και drag queen Trixie Mattel,  και πρώην νικήτριας ενός κύκλου του RuPauls Drag Race.

Η όλη υπόθεση ήρθε στο προσκήνιο όταν η Mattel ανέβασε ένα βιντέακι στον λογαριασμό της στο TikTok και όπου σημείωσε πως το χαρακτηριστικό της γκλος με συσκευασία σε σχήμα καρδιάς είναι ολόιδιο με αυτό της νέας σειράς της Kylie. Το ποστ συνόδευσε με την χιουμοριστική αλλά εύστοχη λεζάντα “Kylie, θα καλέσω την αστυνομία”, υπονοώντας ότι πρόκειται για κλοπή, και στην συνέχεια ανέβασε το εν λόγω βίντεο και στις υπόλοιπες social media πλατφόρμες.

@trixiemattel

Kylie I’m calling the police.

♬ original sound – 90songsoftheday

Η αλήθεια είναι πως κοιτώντας τα δυο προϊόντα, η ομοιότητα των συσκευασιών τους είναι ξεκάθαρη. Επίσης, όντως τα γκλος της Trixie Cosmetics βρίσκονται στην αγορά ήδη εδώ και πολύ καιρό, γεγονός που δίνει αυτόματα δίκιο στην Mattel. Και είναι ομολογουμένως απαράδεκτο μια από τις μεγαλύτερες και πιο εμπορικά επιτυχημένες εταιρείες να καρπώνεται και να εκμεταλλεύεται οικονομικά τις ιδέες μια μικρότερης επιχείρησης. Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι πλέον μέσω των social media, όταν κάποιος κολοσσός υιοθετεί τέτοιου είδους πρακτικές, υπάρχει και μια περίπτωση να το μάθουμε. Καλές χρυσές οι αδερφές Kardashian-Jenner, θαυμάζουμε και παραδεχόμαστε την επιχειρηματική τους επιτυχία, αρκεί μόνο να μη την αποκτούν στις πλάτες άλλων.

 

 

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!