Δεν είναι νέο. Με κάποιον τρόπο, η κοινωνία κατάφερε να μάς πείσει ότι ίδια ακριβώς σημεία σώματος στους άντρες είναι ουδέτερα, ενώ στις γυναίκες είναι σεξουαλικοποιημένα και πρέπει να κρύβονται. Το στήθος και οι ρώγες είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα. Εξάλλου, πολλάκις έχει γίνει η συζήτηση για την απαγόρευση της γυναικείας ρώγας από το Instagram, την στιγμή που η αντρική μπορεί να προβάλλεται χωρίς κανένα πρόβλημα. Φυσικά, κάτι παρόμοιο συμβαίνει επί χρόνια και στην τηλεόραση, αφού το γυναικείο γυμνό στήθος σε τηλεοπτικά προϊόντα έχει περιορισμούς ηλικίας και ώρας προβολής, ενώ το αντρικό μπορεί να το πετύχουμε όποτεδηποτε στην οθόνη μας. 

Κάπως έτσι, τα τελευταία χρόνια έχουμε καταλήξει να παλεύουμε για την κανονικοποίηση όλων των ανθρώπινων σωμάτων και κάθε σημείου τους και για την αποσεξουαλικοποίηση τους. Σε αυτή την προσπάθεια, τώρα μπαίνει και η Adidas. Η εταιρεία κυκλοφόρησε μία νέα σειρά αθλητικών σουτιέν. Αυτή περιλαμβάνει 43 διαφορετικά στιλ και 72 διαφορετικά μεγέθη, ώστε να περάσει το μήνυμα ότι κάθε σχήμα και μέγεθος στήθους αξίζει υποστήριξη και ανεση. 

© Adidas

Κι ενώ από μόνο του το συγκεκριμένο μήνυμα είναι εξαιρετικά σημαντικό, η φωτογραφία της καμπάνιας στα social media το έκανε ακόμα περισσότερο. Σε αυτήν είδαμε να πρωταγωνιστούν 25 ζευγάρια γυμνά στήθη σε διαφορετικά μεγέθη, σχήματα και χρώματα επιδερμίδας. Μάλιστα, στο Twitter, όπου οι κανονισμοί είναι διαφορετικοί από εκείνους του Instagram, η Adidas επέλεξε να μην καλύψει ούτε τις ρώγες.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η όλη καμπάνια γρήγορα έγινε viral. Επίσης όπως ήταν φυσικό, τα σχόλια που πήρε ήταν τόσο θετικά, όσο και αρνητικά, με κάποιους να ευχαριστούν την Adidas για την κίνησή της και άλλους να την κατακρίνουν λέγοντας ότι δεν υπάρχει λόγος ύπαρξής της και ότι θα μπορούσε να τη δει κάποιο μικρό παιδί. Στους τελευταίους, η εταιρεία απάντησε: “Είναι σημαντικό να κανονικοποιήσουμε το ανθρώπινο σώμα και να βοηθήσουμε στο να εμπνευστούν οι μελλοντικές γενιές να αισθανονται αυτοπεποίθηση και όχι ντροπή”.