Σε περίπτωση που πίστευες ότι δεν υπάρχει τρόπος το παγωτό να φέρει τη διαφορά, τα Ben & Jerry’s έρχονται να σε διαψεύσουν. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει μία καμπάνια προς την επίτευξη της κοινωνικής δικαιοσύνης. Στο πλαίσιο αυτής, δημιούργησαν μία εντελώς νέα limited γεύση παγωτού, στηρίζοντας συγχρόνως επιχειρήσεις, που ανήκουν σε μαύρους πολίτες. 

Ο λόγος για το Change Is Brewing, με γεύση cold brew καφέ και με κομμάτια από σοκολατένια brownies και marshmallows. Από αυτά, ο καφές ήρθε από την εταιρία καφέ μαύρης ιδιοκτησίας BLK & Bold, ενώ τα brownies χορηγήθηκαν από τον φούρνο Greyston Bakery, επίσης μαύρης ιδιοκτησίας και με πολιτική ανοιχτών προσλήψεων. Παράλληλα, ακόμα και η συσκευασία σχεδιάστηκε από μία μαύρη καλλιτέχνη, τη Laci Jordan. Συγκεκριμένα, σχεδίασε το πώς φαντάζεται μία κοινωνία, όπου οι μαύροι πολίτες νιώθουν ασφαλείς και μπορούν πραγματικά να θριαμβεύσουν. Δηλαδή, σύμφωνα με την ίδια, μία κοινωνία με “αγάπη, ευχαρίστηση, ελευθερία, απελευθέρωση των μαύρων και αρκετό χώρο ώστε να υπάρχουν χωρίς έγνοιες”. 

Ο βασικός στόχος των Ben & Jerry’s

Να σημειώσουμε ότι βασικός στόχος της εταιρείας Ben & Jerry’s είναι η προώθηση του The People’s Response Act. Πρόκειται για ένα νομοθέτημα, που έχει προταθεί από την Cori Bush, μέλος του Κογκρέσου των ΗΠΑ. Αυτό αναφέρεται στη δημόσια ασφάλεια σε δύο επίπεδα. Το ένα είναι η δημόσια ασφάλεια ως μέρος τη δημόσιας υγείας, μιας και σχεδόν το 25% των ανθρώπων που σκοτώνονται από αστυνομικούς, έχουν κάποια ψυχική νόσο ή ακόμα και πέρναγαν κάποια κρίση εξαιτίας της. Το δεύτερο είναι η ποινικοποίηση που ουσιαστικά υφίστανται οι μαύρες κοινότητες, απλά και μόνο λόγω του χρώματος της επιδερμίδας τους. 

Η εταιρεία έγραψε γι’ αυτό στο Instagram της. “Είναι ώρα να απεκδυθούμε από το ρατσιστικό και αναποτελεσματικό μοντέλο αστυνόμευσης μας και να επενδύσουμε στις κοινότητες, έτσι ώστε όλοι να έχουν τους πόρους που χρειάζονται, για να θριαμβεύσουν!”.