Mέχρι το πολύ κοντινό παρελθόν, τόσο τα media όσο και η πλειοψηφία των ανθρώπων ως αποτέλεσμα είχαν μια πολύ συγκεκριμένη προσέγγιση στο πως πρέπει να δείχνει ένας σταρ. Αψεγάδιαστος, σύμφωνα με όλα τα τοξικά πατριαρχικά στερεότυπα που παλεύουμε να αποτινάξουμε. Δεν είναι τυχαίο που δεκάδες φυλλάδες έβγαλαν μπόλικα λεφτά στην πλάτη μιας ηθοποιού ή μιας τραγουδίστριας που είχε το θράσος να βγει στον δρόμο άβαφτη και “αφρόντιστη”.
Αυτό βέβαια φαίνεται πως αρχίζει σιγά σιγά να αλλάζει μαζί με όλη την στροφή προς την ανθρωπιά που έχει πάρει συνολικά ο χώρος αυτός. Μια σταρ πάντως που φαίνεται να αδιαφορεί εντελώς για το ποιος θα πει τι σχετικά με την εμφάνισή της είναι η Cara Delevigne, κάτι που απέδειξε περίτρανα για ακόμα μια φορά στο κόκκινο χαλί του Met Gala.
Ξεκινώντας από την εμφάνισή της, το διάσημο μοντέλο επέλεξε να ένα κόκκινο κοστούμι του οίκου Dior, το σακάκι του οποίου στην πορεία έβγαλε αποκαλύπτωντας το γυμνό της δέρμα που είχε καλύψει με χρυσή μπογιά. Προκλητικό; Ναι. Ευφυές; Οπωσδήποτε. Το μόνο που είχει καλύψει ήταν οι θηλές του στήθους της με δυο μικρά στρογγυλά patches επίσης βαμμένα χρυσά.
Αυτό ωστόσο που την ανέβασε στα μάτια μας ακόμα περισσότερο είναι άλλο. Παρ’ ότι η Cara φρόντισε να βάψει όλο το πάνω μέρος του κορμιού της, άφησε ορισμένα σημεία ακάλυπτα τα οποία την καθιστούν όσο πιο θαραλλέα και ακομπλεξάριστη πάει. Συγκεκριμένα, τα σημεία που δεν κάλυψε ήταν οι αγκώνες της και οι περιοχή γύρω από αυτούς, σημεία όπου το μοντέλο έχει ψωρίαση.
Για όποιον δεν το γνωρίζει, η ψωρίαση είναι μια ασθένεια που προκαλεί κόκκινο ερεθισμένο δέρμα κυρίως γύρω από τους αγκώνες και τα γόνατα και στο κρανίο, και είναι κάτι για το οποίο οι περισσότεροι άνθρωποι που το έχουν δυστυχώς ντρέπονται. Με αυτή της την κίνηση λοιπόν η Cara ενδυνάμωσε όλους όσους έχουν την ίδια δερματική πάθηση, δείχνοντάς τους ότι κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται να συμβαίνει. Και πόσο θεάρα που είχε τα κότσια να το κάνει όχι σε ένα οποιοδήποτε κόκκινο χαλί, αλλά στο Met Gala. Μπράβο της.