Το Squid Game του Netflix ή αλλιώς “Το παιχνίδι του Καλαμαριού” είναι η σειρά της πλατφόρμας με την μεγαλύτερη τηλεθέαση μέχρι σήμερα και παραλίγο θα ονομαζόταν εντελώς διαφορετικά. Σε μια συνέντευξή της στο The Hollywood Reporter, η Minyoung Kim, υπεύθυνη περιεχομένου του Netflix για την Ασία, αποκάλυψε πως επιλέχθηκε ο τίτλος της σειράς.

“Squid Game”, ή ojingeo στα κορεατικά είναι το όνομα ενός παιδικού παιχνιδιού που όμως δεν είναι γνωστό σε όλους τους Κορεάτες. Η γενιά μου το γνωρίζει, η γενιά της ανιψιάς μου όμως πιθανότατα όχι” εξήγησε. “Έτσι, ενώ γνωρίζαμε ότι η σειρά θα πήγαινε πολύ μακριά, είχαμε κάποιες αμφιβολίες για την τίτλο γιατί οι περισσότεροι θεατές δεν θα τον καταλάβαιναν. Είχαμε καταλήξει λοιπόν στον τίτλο Round Six, επιδιώκοντας κάτι πιο γενικό και σαφές σχετικά με το περιεχόμενο της σειράς. Υπάρχουν έξι γύροι του παιχνιδιού.”

Παρόλα αυτά όμως, ο σκηνοθέτης της σειράς Hwang Dong-hyuk, πρότεινε να ξαναλλάξουμε τον τίτλο σε Squid Game διότι “είναι μια εντελώς διαφορετική σειρά που έχει το παιχνίδι αυτό στον πυρήνα του σεναρίου της”, είπε η Kim. “Ο τίτλος σε συνδυασμό με την χαρακτηριστική αισθητική του, καταφέρνουν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού, ιδιαίτερα ανάμεσα σε θεατές που δεν έχουν δει Κορεατική σειρά ξανά στο παρελθόν αλλά ψάχνουν κάτι καινούριο για να παρακολουθήσουν. Χαίρομαι πολύ που ο σκηνοθέτης Hwang, μας έπεισε να το γυρίσουμε στον αυθεντικό τίτλο γιατί προκαλεί την περιέργεια των ανθρώπων και χαρακτηρίζει πολύ εύστοχα την υπόθεση.”

Από τις 17 Σεπτεμβρίου που έκανε πρεμιέρα, Το Παιχνίδι του Καλαμαριού το έχουν παρακολουθήσει 111 εκατομμύρια συνδρομητές σε μόλις 25 μέρες, σπάζοντας το ρεκόρ του Bridgerton που το είχαν παρακολουθήσει 82 εκατομμύρια νοικοκυριά σε 28 μέρες. Αν δεν το έχετε βάλει ακόμα στην λίστα σας, κάντε το και δεν θα το μετανιώσετε.

@oneofusgr

If you're here, you're one of us!