Για τους περισσότερους από εμάς, η πίτσα είναι τουλάχιστον στο top 3 των αγαπημένων τους φαγητών, αν όχι το Νο1. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι, που προσπαθούν να μάς το χαλάσουν, υπενθυμίζοντάς μας ότι δεν κάνει καλό στην υγεία μας και ότι πρέπει να έχουμε μέτρο όταν την καταναλώνουμε. Λοιπόν, τους έχουμε νέα. Όχι απλά η πίτσα δεν μάς κάνει κακό, αλλά μπορεί να είναι και αρκετά υγιεινή. Και όχι, δεν εννοούμε μόνο ότι βοηθάει τρομερά το ανέβασμα της ψυχικής μας υγείας (αν και θα έπρεπε να είναι αρκετό επιχείρημα από μόνο του). Εννοούμε ότι πραγματικά βοηθάει στην καλύτερη υγεία του οργανισμού μας. 

Το μέσο κομμάτι πίτσας περιέχει 12 γραμμάρια πρωτεΐνης

Είναι σημαντικό να φροντίζουμε να λαμβάνουμε καθημερινά όσο το δυνατόν περισσότερη πρωτεΐνη. Ο ακριβής αριθμός εξαρτάται, φυσικά, από τον εκάστοτε σωματότυπο, αλλά κατά μέσο όρο οι άντρες χρειάζονται γύρω στα 56 γραμμάρια ημερησίως και οι γυναίκες 46 γραμμάτια ημερησίως. Γιατί είναι σημαντική η πρωτεΐνη; Διότι βοηθάει στην ανάπτυξη των μυών και τριχών και στη δημιουργία αίματος, συνδετικών ιστών, ενζύμων και αντισωμάτων. 

We Like Pizza GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του λυκοπενίου

Το λυκοπένιο είναι πολύ σημαντικό, αν έχεις υψηλή πίεση ή/και χοληστερίνη και θες να τις ρίξεις. Τι είναι πλούσιο σε λυκοπένιο; Οι ντομάτες. Τι έχει μπόλικη ντομάτα; Προφανώς, η πίτσα. Μάλιστα, ακριβώς επειδή μιλάμε για μαγειρεμένη ντομάτα, η απορρόφηση του λυκοπενίου από τον οργανισμό γίνεται πολύ πιο εύκολα και σε μεγαλύτερο βαθμό. 

Η λεπτή ζύμη αποτελεί ένα πιο ισορροπημένο γεύμα

Όχι, δεν θα μιλήσουμε για θερμίδες. Απλά σκέψου όλα όσα περιέχει μία ζύμη. Κυρίως τους υδατάνθρακες και τα λιπαρά. Μιλάμε για δύο συστατικά, που είναι απαραίτητα για τη σωστή υγεία του οργανισμού μας, αρκεί να μην τα λάβουμε σε υπερβολικά μεγάλες ποσότητες. Η λεπτή ζύμη, λοιπόν, είναι ακριβώς ο τρόπος να τα λάβει ο οργανισμός μας, αλλά με μέτρο. 

Eating Pizza GIFs | Tenor

Τα λαχανικά είναι από τα σταθερά toppings

Κάθε λαχανικό έχει διαφορετικές ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό μας. Ευτυχώς, λοιπόν, πολλά από αυτά είναι σταθερά στα toppings της πίτσας μας. Μάλιστα, σύμφωνα με το YouGovAmerica, τα μανιτάρια και τα κρεμμύδια είναι ανάμεσα στα πιο δημοφιλή. Γιατί αυτό είναι σημαντικό; Τα μανιτάρια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνη, σελήνιο και αντιοξειδωτικά. Από την άλλη, τα κρεμμύδια είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικά, καταπολεμούν τις φλεγμονές, μειώνουν την χοληστερίνη και μειώνουν τις πιθανότητες καρδιοπαθειών. 

Μπορείς εύκολα να αυξήσεις τις φυτικές ίνες της

Ξέρουμε ότι ίσως δεν θες να το ακούσεις, αλλά μπορείς να κάνεις την πίτσα σου ακόμα πιο υγιεινή, απλά παραγγέλνοντάς τη με ζύμη ολικής άλεσης. Ο ένας λόγος είναι ότι περιέχει λιγότερους υδατάνθρακες, που όπως αναφέραμε παραπάνω είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν στον οργανισμό μας, αλλά με μέτρο. Ο άλλος είναι ότι είναι πολύ πιο πλούσια σε φυτικές ίνες, πράγμα που θα σε κάνει να νιώσεις χορτάτος για περισσότερη ώρα. 

Θα σε βοηθήσει να τρως λιγότερο ανθυγιεινά

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να έχουμε μία καλή και ισορροπημένη διατροφή. Όχι, προφανώς, για να μην πάρουμε κιλά. Ο λόγος είναι ότι έτσι θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε την καλή μας υγεία και να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να λειτουργήσει όσο πιο άρτια γίνεται. Η πίτσα σε αυτό δεν κολλάει μόνο λόγω των θρεπτικών συστατικών της, που προαναφέραμε. Κολλάει, γιατί από πολλούς θεωρείται “απαγορευμένο” φαγητό. Αποφεύγοντας, όμως, φαγητά και δαιμονοποιώντας τα, το μόνο που θα καταφέρεις είναι στο τέλος να πέσεις με τα μούτρα σε αυτά και να παραμερίσεις τα πιο υγιεινά γεύματά σου. Οπότε προτίμησε να φας φαγητά, που θα απολαύσεις και που θα βγάλουν από πάνω σου την όποια καταπίεση. 

Peperoni Pizza GIFs - Get the best GIF on GIPHY