Ανάμεσα στις μεγαλύτερες ποπ σταρ αυτή τη στιγμή, η Olivia Rodrigo έχει ήδη στο δυναμικό της πολλές επιτυχίες, χτίζοντας με ταχείς ρυθμούς μια εντυπωσιακή καριέρα, ιδίως δεδομένου του νεαρού της ηλίκίας της. Το πιο πρόσφατο τεράστιο καλλιτεχνικό επίτευγμά της δεν είναι άλλο από τα 3 (!) Grammys που κέρδισε πριν μερικές εβδομάδες, ενώ τέσσερα ήταν τα βραβεία που πήρε στην τελετή απονομής των iHeartRadio Music Awards.
Σε όλα αυτά έρχεται τώρα να προστεθεί μια νέα συνεργασία, που δεν έχει να κάνει με μουσική αλλά με καλλυντικά. Ο λόγος για το ρόλο που μόλις πήρε ως το νέο πρόσωπο του κολοσσού της βιομηχανίας των καλλυντικών Glossier, όπου πέρα από το κομμάτι της διαφήμισης θα αναλάβει και μέρος της δημιουργικής διαδικασίας.
Πρόκειται για την πρώτη συνεργασία του μεγάλου brand με οποιοδήποτε celebrity σε τέτοιο ρόλο και όπως φαίνεται έρχεται να ταράξει τα νερά και να μπει δυναμικά και στην αγορά των GenZers, δηλαδή το βασικό κοινό της Rodrigo.
Στο δελτίο τύπου που κυκλοφόρησε χθες, το brand ανακοίνωσε σχετικά, “Η συνεργασία μας με την Olivia σηματοδοτεί την αφοσίωση του brand μας στο χτίσιμο αυθεντικών συνεργειών που βασίζονται σε αληθινές σχέσεις και κοινές αξίες.” Μιλώντας για τον εκτεταμένο ρόλο της το brand σχολίασε, “(η Rodrigo) θα δανείσει την μοναδική της φωνή και αντίληψη και στο δημιουργικό κομμάτι όπως νέα προϊόντα, περιεχόμενο και καμπάνιες και παράλληλα θα επικοινωνήσει και με την κοινότητα της Glossier.”
Σύμφωνα με την Vogue, η καλλιτέχνης ήταν ήδη μεγάλη φαν του brand και χρησιμοποιούσε πολύ συχνά τα προϊόντα τους. Το μόνο σίγουρο είναι πως με αυτή την κίνηση η Glossier μπαίνει ακόμα πιο δυναμικά στην αγορά, “χτυπώντας” όλα τα σωστά target groups.
Δες την καμπάνια παρακάτω.