Άλλο ένα εξαιρετικό εξώφυλλο μόλις κυκλοφόρησε, και αυτή τη φορά έχει και κοινωνικό περιεχόμενο. Μιλάμε βέβαια για το εξώφυλλο της βρετανικής Vogue για το τεύχος Αυγούστου, για το οποίο πόζαραν 12 άτομα που ανήκουν στην ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα από κάθε τομέα της showbiz. Ως εκτούτου, το συγκεκριμένο τεύχος στόχο έχει τόσο να αντιπροσωπεύσει όσο και να τιμήσει τα LGBTQIA+ άτομα, με την φωτογράφιση να συνοδεύεται από 12 συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών του εξωφύλλου, όπου μιλούν για κάθε πλευρά της queer εμπειρίας.

Ανάμεσα τους βρέθηκε και η Cara Delevigne η οποία εδώ και δυο χρόνια περίπου δηλώνει pansexual, είναι μια από τους λίγους σχετικά celebrities που από πολύ νωρίς εκμεταλλεύεται την πλατφόρμα της για να στηρίξει την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα. Και αυτό ακριβώς έκανε και στην προκειμένη περίπτωση. Πιο συγκεκριμένα μίλησε για την ανάγκη αναγνώρισης των δικαιωμάτων τόσο των γυναικών όσο και των queer ατόμων, και για το πώς πιο πολύ από ποτέ οι εν λόγω κοινότητες χρειάζονται την στήριξη όλων ανεξαιρέτως των ανθρώπων.

Όπως είπε, “Τα δικαιώματα των τρανς ατόμων, τα δικαιώματα των γυναικών, όλα αυτά είναι ανθρώπινα δικαιώματα. Δεν θα ‘πρεπε κάποιος να λέει, ‘Α δεν είναι δική μου δουλειά γιατί δεν ανήκω σε αυτή την κοινότητα. Είναι καθήκον όλων μας το να υψώνουμε το ανάστημά μας ο ένας για τον άλλον.”

Συνέχισε κάνοντας μια αναφορά στο επίσης πολύ σημαντικό ζήτημα της αντιπροσώπευσης της queer κοινότητας στα media. “Η σημασία της αντιπροσώπευσης κατά την γνώμη μου, τόσο στην βιομηχανία της showbiz όσο και γενικότερα στον κόσμο, έχει να κάνει με το ότι οι άνθρωποι χρειάζονται να βλέπουν άλλους ανθρώπους σαν και αυτούς. Όταν ήμουν μικρή, δεν έβλεπα ποτέ ανθρώπους σαν εμένα, επομένως είμαι πολύ χαρούμενη που μπορώ να είμαι εγώ ένα από τα άτομα που αναλαμβάνουν αυτό το έργο”, είπε αναφερόμενη στο ρόλο της στη δεύτερη σεζόν του Only Murders In The Building, όπου θα υποδύεται ένα gay άτομο.

Όσο για το “outfit” που φόρεσε για τις ανάγκες της φωτογράφισης, εικάζουμε πως με την ενδυματολογική επιλογή της, το μοντέλο και ηθοποιός ήθελε να θίξει το ζήτημα της ανατροπής αναπαραγωγικών δικαιωμάτων στις ΗΠΑ. Πιο συγκεκριμένα, την είδαμε να ποζάρει topless με το μόνο “ρούχο” πάνω της να είναι ένα μεταλλικό ψηλόμεσο σορτς το οποίο παραπέμπει σε ζώνη αγνότητας. Ένα κατά τη γνώμη μας εξαιρετικό ενδυματολογικό σχόλιο στην δυστοπική κατάσταση που βιώνουν η γυναίκες στις ΗΠΑ.