Το fashion designer Harris Reed είναι μόλις 24 ετών. Κι όμως, έχει ήδη καταφέρει να δώσει το δικό του στίγμα στον χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Αδιαφορεί για τα φύλα και τα στερεότυπα που τα περιβάλλουν και οι genderfluid δημιουργίες του έχουν βρεθεί σε περιοδικά και εξώφυλλα album. Ο Harry Styles, η Miley Cyrus, η Rihanna και η Zendaya είναι μόνο κάποιοι από αυτούς που έχουν φορέσει τα κομμάτια του.  

MAC x Harris Reed 

Τώρα το ταλέντο, η αισθητική και οι ιδέες του έρχονται να εισχωρήσουν στον κόσμο του μακιγιάζ. Το Reed συνεργάζεται τα δύο τελευταία χρόνια με τη MAC για τη δημιουργία της πρώτης genderfluid σειρά μακιγιάζ της εταιρείας. Το αποτέλεσμα, μάλιστα, είναι πλέον έτοιμο και έχει κυκλοφορήσει παγκοσμίως, αποκλειστικά στο διαδίκτυο, από τις 18 Φεβρουαρίου. Η σειρά συνδυάζει την Αναγέννηση με το glam rock και περιλαμβάνει τρία κραγιόν, δύο βάσεις, εννιά σκιές και ένα μολύβι. Το αναγεννησιακό κομμάτι αφορά του πίνακες Ροκοκό και τα χρώματά τους, ενώ το βλέπουμε και στη συσκευασία των προϊόντων. Το glam rock μάς πάει στο Studio 54 και τα 70s με τη λάμψη τους.  

Σε τι διαφέρει αυτή η genderfluid σειρά μακιγιάζ 

Κατ’ αρχάς, η ταυτότητα της σειράς είναι ξεκάθαρα και αποκλειστικά genderfluid, χωρίς αστερίσκους. Δεν είναι καλλυντικά συγκεκριμένα για άντρες, για άντρες και γυναίκες ή για non-binary άτομα. Ξεκάθαρος σκοπός του Reed ήταν να σπάσει όλα τα κουτάκια και τους περιορισμούς που μπορεί να δημιουργούν αυτοί οι προσδιορισμοί στα προϊόντα. Δημιούργησε μία σειρά που μπορεί να χρησιμοποιήσει κυριολεκτικά ο οποιοσδήποτε με απολύτως όποιον τρόπο εκείνος θέλει. Στόχος του, με τη δημιουργία της, δεν ήταν να δώσει έναν αντικατοπτρισμό της ρευστότητας. Στόχος ήταν προϊόντα μακιγιάζ, που θα βοηθήσουν τον καθένα να εκφράσει τον εαυτό του και όλο τον εσωτερικό του κόσμο. 

Γιατί το Harris Reed ξεχωρίζει τη MAC 

Για το Reed, η MAC είναι πρωτοπόρος σε θέματα φύλου αναφορικά με το μακιγιάζ. Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο Harper’s Bazaar, η εταιρεία έχει αποδείξει ότι δεν κάνει πράγματα απλά γιατί είναι μόδα. Δημιούργησε μακιγιάζ για άντρες, για παράδειγμα, πολύ πριν αρχίσουν όλοι να το κάνουν.  

Παράλληλα, η πιο ορθή φιλοσοφία της φαίνεται και στις επιλογές της. Δηλαδή; Το Reed σχολιάζει χαρακτηριστικά ότι οι περισσότερες εταιρείες καλλυντικών κάνουν fluid ή unisex προϊόντα, χωρίς τη συμμετοχή κανενός ατόμου της αντίστοιχης κοινότητας. Κι αυτό αφορά τόσο τον άνθρωπο που θα σχεδιάσει τα προϊόντα, μέχρι το μοντέλο που θα τα προμοτάρει. Αυτό δεν δίνει μόνο ένα αρνητικό μήνυμα στις κοινότητες, αλλά έχει ως τελικό αποτέλεσμα και προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων, για τους οποίους προορίζονται.