Πριν σχεδόν δύο εβδομάδες, τα Mad VMA κατάφεραν να γίνουν το επίκεντρο της συζήτησης για όλους τους λάθος λόγους. Από το κωμικό περιστατικό με τον dj Valentino να παίζει σε τραπέζι χωρίς κονσόλα, έως το σκηνικό βίας μεταξύ των trappers. Κάπου ανάμεσα σε αυτά, ένα Instagram story ήρθε να μάς αποκαλύψει και την απαράδεκτη συμπεριφορά ανθρώπων της Panik Records και της Josephine στη διάρκεια της διοργάνωσης. Συγκεκριμένα, στο βίντεο είδαμε έναν άνθρωπο, που κουβαλούσε πράγματα, να περνάει μπροστά από τη Josephine, τον Γιώργο Αρσενάκο και δύο άλλα άτομα της δισκογραφικής, λίγο πριν την απονομή ενός βραβείου στην τραγουδίστρια. Επειδή, λοιπόν, φοβήθηκαν ότι θα τούς χαλάσει το πλάνο, η Josephine τού φώναξε “Φύγε”, ενώ ο Γιώργος Αρσενάκος τον έσπρωξε και τα άλλα δύο άτομα τον τράβηξαν. 

Προφανώς, ξεκίνησε ένα τεράστιο κύμα αρνητικών αντιδράσεων προς την τραγουδίστρια και την Panik Records, με πολλούς να σχολιάζουν τον μηδενικό σεβασμό, που έδειξαν προς τον συγκεκριμένο άνθρωπο, ο οποίος θεωρήθηκε ότι είναι εργαζόμενος των Mad VMA. Η αρχική αντίδραση της τραγουδίστριας δεν ήταν παρά να κλείσει τα σχόλια της, ενώ τώρα, λίγο μετά την τηλεοπτική προβολή των βραβείων, δημοσίευσε την απάντησή της στα αρνητικά σχόλια μέσω των ιστοριών της στο Instagram.

“Είχα μία πάρα πολύ δύσκολη εβδομάδα, θα έλεγα και ψυχοφθόρα. Έχω λάβει πάρα πολλά αρνητικά, αλλά και θετικά μηνύματα, όσον αφορά το περιστατικό, που έγινε στα Mad VMA, και θα ‘θελα λίγο να τοποθετηθώ πάνω σε αυτό το θέμα. Όσον αφορά αυτό, που έγινε με το παλικάρι, θέλω να σάς πω κάποιες αλήθειες τώρα και να καταλάβετε και τη δικιά μας πλευρά. 

Ξεκινώντας θέλω να πω ότι δεν υπάρχει σε καμία, καμία περίπτωση να μίλαγα άσχημα σε κάποιον εργαζόμενο ή σε κάποιον άνθρωπο, που είναι εκεί, βγάζοντας το ψωμί του. Θέλω να πω ότι αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν κάποιο παιδάκι, δεν ήταν κάποιος εργαζόμενος, δεν ήταν κάποιος σερβιτόρος. Ήταν ένας φίλος ενός καλλιτέχνη, που καθόταν από πίσω  μου. Δεν έπρεπε να βρίσκεται εκείνη την στιγμή εκεί πέρα. Η αλήθεια είναι ότι το παιδί αυτό έφερνε σουβλάκια και μπουκαλάκια νερό, για να φάει αυτός ο καλλιτέχνης, και εκείνη την στιγμή έτυχε να γίνεται η απονομή του βραβείου μου. 

Θέλω να ξανατονίσω, λοιπόν, ότι δεν ήταν κάποιο παιδάκι, δεν ήταν κάποιος εργαζόμενος, δεν ήταν κάποιος εκεί για το μεροκάματο. Αν ήταν κάποιος άνθρωπος, που ήταν εκεί για το μεροκάματο, ήταν ο άνθρωπος, που ήταν στην κάμερα, που ήταν πάνω από έξι ώρες όρθιος, στεκόμενος στα πόδια του και έπρεπε να έχει ένα καθαρό πλάνο, γιατί πέρα από ένα live, ήταν ένα τηλεοπτικό show, που εσείς το είδατε στο σπίτι σας. Ευχαριστώ πολύ. Με εκτίμηση, Josephine”. 

Είναι η απάντηση αυτή ικανοποιητική; Τουλάχιστον για εμάς, σίγουρα όχι. Για να το πιάσουμε από το βασικό, απ’ όσα είπε η τραγουδίστρια, φαίνεται να θεωρεί ότι η συμπεριφορά της και των συνεργατών της δεν είναι προβληματική από την στιγμή, που δεν ήταν προς εργαζόμενο των Mad VMA. Μπορεί, όμως, να ξέρει ότι ο άνθρωπος δεν ήταν όντως εργαζόμενος/συνεργάτης του καλλιτέχνη, που αναφέρει ότι καθόταν πίσω της; Κι ακόμα κι αν το ξέρει αυτό 100%, από πότε το “Δεν ήταν εργαζόμενος των Mad VMA” αποτελεί δικαιολογία, για να φωνάζεις σε έναν άνθρωπο να φύγει και για να τον σπρώχνεις και να τον τραβάς, λες και έχεις κάποιο δικαίωμα πάνω του ή είσαι καλύτερος από εκείνον; 

Σε δεύτερο επίπεδο, η δεύτερη δικαιολογία της τραγουδίστριας ήταν ουσιαστικά ότι ο άνθρωπος, που έσπρωξαν, δεν σεβάστηκε τον cameraman, που προσπαθούσε να έχει καθαρό πλάνο της την ώρα της βράβευσης. Από πότε, ωστόσο, είναι δουλειά της να ασχολείται με τα πλάνα; Υποθέτουμε ότι στη διοργάνωση υπήρχαν σκηνοθέτης, floor manager και βοηθοί, που αν υπήρχε θέμα με το πλάνο, θα είχαν πράγματι επέμβει και θα είχαν απομακρύνει (θέλουμε να πιστεύουμε με πιο ευγενικό τρόπο) τον συγκεκριμένο άνθρωπο από το σημείο. Πέρα από αυτό, είναι σχεδόν βέβαιο ότι μία τόσο μεγάλη διοργάνωση, που δίνει έμφαση στο τηλεοπτικό της κομμάτι, δεν είχε μόνο μία κάμερα, αλλά πολλαπλές, που ήταν στραμμένες στο ίδιο σημείο, ώστε να είναι σίγουρο ότι θα έχουν πλάνο. 

Και για να μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας, μία ματιά στο original βίντεο, αποκαλύπτει ξεκάθαρα ότι την ώρα της απονομής, ο άνθρωπος δεν ήταν μπροστά από τη Josephine, η οποία θα βραβευόταν, και δεν της χάλαγε κανένα πλάνο. Αντιθέτως, το τραβολόγημα άρχισε όταν πέρασε μπροστά από τον Γιώργο Αρσενάκο, ο οποίος ο ίδιος τον έσπρωξε μπροστά στην τραγουδίστρια. Και συγχωρέστε μας αν κάνουμε κάπου λάθος, αλλά υποθέτουμε ότι η απουσία του Γιώργου Αρσενάκου από το πλάνο της βράβευσης της Josephine δεν θα ήταν πια και τόσο τραγικό πλήγμα για τον cameraman και για τον σκηνοθέτη. 

Με άλλα λόγια και συνοπτικά, η Josephine με την απάντησή της μόνο καλύτερα δεν έκανε τα πράγματα. Αντί να αναλάβει τις ευθύνες της, επέλεξε να επικεντρωθεί στο να κατηγορήσει τον άνθρωπο, που άρχισαν να σπρώχνουν. Μία απλή συγγνώμη για το συμβάν θα ήταν υπεραρκετή και θα την τιμούσε πολύ περισσότερο. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί δεν την επέλεξε.